Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Hanne5
Hej alle

Min far har netop købt dette tv og har begivet sig ud på "de vilde vover" ved at prøve Youtube funktionen af på tv'et (jeg går ud fra at det er en app indbygget deri). Nu er han blevet så glad for musikken der på, at han gerne vil have musikken i baggrunden (fra youtube) men bare have skærmen til at vise sort.
Er der nogen der ved, om dette er muligt og i så fald hvordan det gøres?

Pft!
Af PeterD
Hej Hanne.

En googlesøgning var ikke til meget hjælp og de fleste knapper på fjernbetjeningen er jo til Guiden eller tekst tv, men det kan være andre byder ind?

Hvis din far ikke har set dette, kan det være en god ide at vise ham den.

http://www.flatpanels.dk/fokusartikel.p ... 1285931399

Held og lykke og håber han bliver glad for skærmen.

:)

PS. Der er også nogle producenter der har (kabel)radio i skærmen. Ved så heller ikke om CS630 har det, men her skal så trykke på Guide på fjernbetjeningen> Tryk Blå knap (på min), Kategori>Gratis radio> Her er alle digitale radiokanaler. Når man aktiverer dette bliver skærmen sort og der afspilles den pågældende kanal.

Måske nyttigt hvis tvet er tæt på en seng eller man mangler en radio?
Af jng
Hanne5 skrev:Hej alle
Min far har netop købt dette tv og har begivet sig ud på "de vilde vover" ved at prøve Youtube funktionen af på tv'et (jeg går ud fra at det er en app indbygget deri). Nu er han blevet så glad for musikken der på, at han gerne vil have musikken i baggrunden (fra youtube) men bare have skærmen til at vise sort.
Er der nogen der ved, om dette er muligt og i så fald hvordan det gøres?

Pft!
Tænk, at Danmarks "førende" Panasonic-ekspert ikke kan hjælpe dig.
På mine apparater fra Philips, LG og Samsung kan skærmen slukkes, mens lyden bevares. Det vil undre mig, hvis en tilsvarende mulighed ikke findes på Panasonic.
I menusystemet skal du vælge noget i retning af dette:
Billede > Skærmindstillinger > OK
- derefter
Skærmvisning > Fra

Tryk på en "næsten" tilfældig knap (lyd op/ned dur sikkert ikke) for at få billedet igen.

Søg eventuelt på Skærmvisning i PDF-brugervejledningen.