rhino (DK) skrev:Jeg har to tordenfluer i mit BeoVision 11-55" som B&O i Struer har afvist er inden for garanti.... Tv'et har jeg haft i et år og B&O har afvist med at LCD paneler ikke kan laves tætte da varmen skal kunne ledes væk.... Er dette Korrekt?
Jeg har nu mailet dem at jeg agter at gå videre med sagen til forbrugerklagenævnet.... Jeg kan se dem 3,5 meter fra tv'et.
Du skal køre en sag igennem Forbrugerklagenævnet når sælger ikke vil behandle din klage, kør evt. sagen med begrundelsen, en konstruktionsfejl, det var en af mine benævnelser da jeg kørte min sag igennem Forbrugerklagenævnet.
Det drejer sig højst sandsynligt om mangelfuld eller fejl ved forseglingen, hvis du kører en sag igennem Forbrugerklagenævnet bliver skærmen højst sandsynlig undersøgt af en sagkyndig som så finder frem til årsagen.
Og det vil sige at din skærm skal fremsendes til den sagkyndige, og du skal undvære dit tv i den tid, der kan godt gå måneder med det, afhængig hvor travlt den sagkyndige har.
Så i alt skal du regne med imellem 6-12 måneder med sådan en sag hvis ikke sælger indgår en aftale når sælger får besked fra Forbrugerklagenævnet om at der er startet en sag, eller undervejs i sagsforløbet.
Sådan kan det gå, sagde manden der ikke kunne spå.
http://www.helpeveryday.org/