Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Jeg skifter til en større model, så mit trofaste 50" Kuro sættes til salg.

Der medfølger original fod og underhøjttaler. Det er i mint condition (måske lidt mikroskopiske overfladeridser på plasticfoden og plasticrammen efter mikrofiber-klud), har ingen burn-in eller pixelfejl. Jeg giver det en frisk kalibrering til REC.709 inden det skydes afsted. Fjernbetjeningen er stort set ubrugt, da jeg har benyttet en universalbetjening de 5½ af årene. Det har 6 år på bagen.

Jeg tænker at en pris omkring 1600 kr. er fair.

Det kan ses i aktion i Glostrup før køb. TV'et sendes ikke med mindre køber betaler fragtmanden selv.
Hej Torben,

Jeg er interesseret i tilbuddet. Dog bor jeg i Aalborg og de fragtpriser jeg umiddelbart har googlet mig til ligger på omkring 1000 kr for fragt fra Glostrup til Aalborg. Jeg ønsker at holde den samlet pris under 2000 kr. Kender du billigere fragtfirmaer, som kan gøre en handel mulig?
Jeg behøver i øvrigt ikke at se fjernsynet i aktion. Kuro-meritterne er nok :)

hilsner,
Niels
Jeg har ikke prøvet at sende så store ting privat. Jeg har jo altså ikke en kasse til det, så det kunne godt blive en anelse besværligt - den er ikke bare lige sådan at pakke ned i hvad som helst.
Hmm, samme her... Jeg kan se, at man kan købe en "aftenbillet" over storebælt til 280kr. Hvad siger du til at slå 100kr af den i forvejen fornemme pris? Så nærmer jeg mig også mit mål med at holde mig indenfor de 2000kr...
Så må jeg finde en dag i nærmeste fremtid, hvot jeg kan tage turen til Glostrup.

D
Jeg skulle lige have fat på en PC, så jeg kunne se tidspunkter for beskederne også... Du skrev kl. 17, så du bør have førsteret på den. Andet bud kom kl. 00.30 i nat, så det må være nr. 2.

Lad os lige aftale nærmere ang. tidspunkt i PB. Jeg har nogle aktiviteter i næste uge, som lige skal passes ind før jeg kan fastsætte en dag.
Nå, ja det ville også være mærkeligt andet. Hvis alt nu går galt så smid mig bagerst i køen da. Jeg står og skal bruge et TV med en fod nemlig. Både mit Pana og Pio plasma har jeg smidt foden væk til :o