Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Denne model har været på bud til 4999 kr. i Bilka og der var en del interesse på sitet her da det var en god pris for et 55 tommer Ultra Hd skærm .
Den er nu til salg for 5999 kr.

Men nu til spørgsmålet ang. 4 k da det kan være svært at oveskue .

Netflix skulle være mulig 4K 30P HEVC ikke sandt ?
Youtube i 4 K er vel ikke en muglighed vel ?
Hvordan ser det ud med at tislutte en af de kommende 4 K Bluray til den kan man få udbytte i 4k ?

Betyder hdmi 2,0 at man KAN tilslutte en boks e.lign. og få 4 k af den vej.

Her tænker jeg på en måske kommende tv boks fra Waoo da de jo har muglighed for at kunne sende 4 K indhold via fiber . Måske streaming af film og i fremtiden de første 4 k tv kanaler .

4 K Bluray som kommer nu

Elgiganten har 55 Uf 772V på Bud til 7999 kr.
Den er 2000 kr. dyre og den skulle jo være en tand bedre ang. fremtidssikring , da den kan køre 4 k 60 P .

håber nogle er kunne hjælpe med lidt information ang. Lg skærme. Jeg har læst jeres oversigt over Lg Skærme ( 2015 modeler )
Senest rettet af janbau 31 aug 2015, 18:56, rettet i alt 1 gang.
inde på LG's hjemmeside står den også til 4k 60 p LG 55UF695V. Jeg har set flere ting på youtube i 4k tror jeg da, det står godt nok skarpt sikke et billede. Med hensyn til 4k bluray så skulle den vel også kunne det. der er en anden tråd på recorders hvor der er et billede af netflix i 4k så det kan den også.
Tak ja det er fristende da prisen er faldet meget på fladskærme .

hvad med Web Os har den det .
den har netcast men der står web os 2 (SmartShare gør det nemt at navigere gennem alt dit foretrukne indhold i ét og samme underholdningscenter. Du har uden videre adgang til den underholdning, der ligger gemt på hjemmets intelligente enheder, og du kan holde forbindelsen til familie og venner uden at rejse dig fra sofaen. Nu har alle mulighed for at udveksle og nyde deres underholdning via SmartShare i webOS 2.0.) ved ikke om det er det samme som du spørger om, det er fra deres hjemme side. og hvad er web os 2