Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej alle,

Jeg har et spørgsmål jeg håber i kan hjælpe med ;)

Sidste år købte vi et Samsung TV til køkkenet, og jeg havde nogle problemer med at få den til at finde alle kanaler ved installationen. Jeg fandt ud af, at det var pga. det er i parallel importeret af webshoppen. Det lykkedes dog alligevel at få alle kanalerne ind.

Nu har jeg dog konstateret at kommentatorerne på f.eks. Viasat Golf er engelske i stedet for danske? Hvis jeg tænder mit andet TV så er det rigtigt nok de danske kommentatorer der speaker. Hvordan kan dette være og er der nogen der har en løsning på dette?

mange tak ;) 8)
Af jng
Kristian Justesen skrev:Hej alle,

Jeg har et spørgsmål jeg håber i kan hjælpe med

Sidste år købte vi et Samsung TV til køkkenet, og jeg havde nogle problemer med at få den til at finde alle kanaler ved installationen. Jeg fandt ud af, at det var pga. det er i parallel importeret af webshoppen. Det lykkedes dog alligevel at få alle kanalerne ind.

Nu har jeg dog konstateret at kommentatorerne på f.eks. Viasat Golf er engelske i stedet for danske? Hvis jeg tænder mit andet TV så er det rigtigt nok de danske kommentatorer der speaker. Hvordan kan dette være og er der nogen der har en løsning på dette?

mange tak
Et sted i en menu kan du vælge lydsprog, men vejen til menuen afhænger af dit apparats modelnummer.
[/quote]

Et sted i en menu kan du vælge lydsprog, men vejen til menuen afhænger af dit apparats modelnummer.[/quote]

Mange tak for dette input. Er det virkeligt det eneste der skal til? Jeg er ikke hjemme nu, men jeg skal prøve det senere.
Det burde det være. Der kan også være en dedikeret knap på fjernbetjeningen til det, men det vil nok ikke ændre det permanent.