Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af ekumin
Hej

Jeg har for et par måneder siden købt ovenstående skærm.
Da jeg fik skærmen, lagde jeg rimelig hurtig mærke til en fejl. Det er ligesom om, at der kører vandrette "bølger" ned igennem skærmen, udover det, er der også ind i mellem noget hvidt flimmer i siden af skærmen. Er der andre brugere af denne skærm, som har oplevet noget lignende?

For at vende tilbage til historien, så sendte jeg tv'et tilbage til reparation.
Jeg måtte vente næsten 7 uger på at få min skærm tilbage, som selvfølgelig er langt fra tilfredsstillende, når man er blevet lovet en reparationstid på 2-4 uger fra butikken(Multimediaworld).
Da jeg så tilslutter tv'et igen efter reparationen, ser jeg at de samme fejl stadig er på skærmen!! Utroligt frustrerende når man har ventet så længe på at få det tilbage, og så finder ud af, at intet er blevet lavet.
Nogen der har en idé til, hvordan man skal forholde sig over for butikken, når det er deres ansvar, og fejlen tydeligvis ikke er blevet rettet. Jeg mener, jeg har jo ikke lyst til at undvære mit tv igen de næste 7 uger, og mener heller ikke det kan være rigtigt!
Nogen inputs her?

Mvh
-ekumin
Af Anden
Hmm de der vandrette streger kan du beskrive dem lidt mere - hvor "brede" er de sån cirka? Er de der både når du ser tv og når du ser dvd?

Der er også nogle vandrette streger på mit tv, men de er kun tydelige hvis jeg sætter "lys" og "kontrast" meget højt.

Kan det være noget med 100 hz agtig noget? Måske nogle kloge flatpanels hoveder kan hjælpe... ?