Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Jeg har fået X90 til at crashe på den seneste firmware. Hastighedsmæssigt er den stadig ikke nogen sprinter, men hvis man slår lidt kold vand i blodet (og lige laver en reboot af og til), så er hastigheden tålelig. Ikke at den dermed er nogen Nexus eller en Shield, men tålelig...

Netflix har dig stadig småhak i billedet, så 23.976 fps understøttes stadig ikke ;)
Af KB76
Er der noget nyt omkring support for 23.976 fps eller opdateringer til Android TV implementation generelt med henblik på hastigheden af menuerne og crash osv...
Af KB76
Jeg skal ud og anskaffe mig et 65x85c en af de nærmeste dage. Er der nogen der er blevet klogere på om der er en reel forskel mellem f.eks x8505c og x8509c varianten. Jeg ved at godt at motion flow systemet er opgivet lidt forskelligt og der kan være lidt med farverne på 5,7,8 og 9 varianten. Men er der nogen der har hørt om andet eller forskellig feedback på de enkelte modeller?
Det er en relativ lille gruppe der har deltaget i debatten i vores tråd om X85, men umiddelbart, så er der flere af dem med 9'eren, der oplever kritiske fejl end dem med 5'eren. Det giver slet ikke mening, for de burde være ens.
Af KB76
Ja det så jeg godt, og derfor jeg lige ville høre igen, om der er flere der har oplevet noget eller det bare er tilfældigt. X8509 sælges i HiFi klubben hvor der tilbydes 3 års garanti mod normalt 2 år.
Af carljoe
Jeg overvejer at investere i X8505 55" og har lige et spørgsmål angående chromecast funktionaliteten.

1. Skal man tune hen på HDMI stikket hver gang man vil caste, eller afventer den i standby så man kan gøre det fra hvilken som helst skærm fx hvis man nu ser flow-tv?

2. Vil jeg være skuffet over chromecastens performance i forhold til at køre en ekstern chromecast på en anden tilfældig fladskærm? Jeg synes jeg kan fornemme i et par tråde at der er flere der brokker sig over at eksempelvis Youtube hakker og HBO har problemer med at starte. På min chromecast 1 på mit gamle Samsung oplever jeg nemlig ingen problemer.

Håber i kan hjælpe, tak!
Af Pulsedriver
Du kan bare caste direkte fra en enhed mens du f.eks. ser flow TV.

Har ikke haft problemer med at caste generelt. Dog har HBO app på mobilen været ustabil. Men har virket for det meste.
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10