Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej alle.

Håber virkelig på hjælp da jeg ikke er den store ekspert på området.

Sagen er den at jeg på nuværende tidspunkt har et gammelt Philips fjernsyn - 42PFL5405H og nu overvejer at skifte det ud.

Jeg overvejer at købe Panasonic CXC725 som også er anbefalet herinde.

Mit spørgsmål går dog på - vil billedet være markant bedre på disse nye modeller kontra 3-5 år gamle fjernsyn? Jeg er med på at smart-tv og diverse funktioner er blevet langt mere udviklet. Men hvad med billedet?
Da jeg fx ser meget sport og også spiller en del PS4, så er det for mig en faktor at billedet og denne oplevelse også bliver en del bedre.

Især da jeg er studerende, så skal jeg også have noget for pengene - da jeg ellers vil vente.

Håber nogen kan fortælle mig om billedet er markant bedre på disse nye fjernsyn og jeg dermed får en bedre oplevelse med PS4, live fodbold osv. da det stadig vil være det jeg mest vil bruge det til.

Håber på hjælp da jeg vil slå til på nogle tilbud i den nærmeste fremtid hvis det kan svare sig!
Tak for svaret hans123.

Så fik jeg da det afklaret - et nyt fjernsyn kan sagtens købes.

Hvad taler for Panasonic CXC725 og hvad taler for Sony 43x8305? Begge modeller er i denne weekend på tilbud til omkring 5000,- hvilket matcher mit budget ganske udmærket.