Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Tak tak Thomas, det gør jeg allerede.. men det ser ud til der kun er de dyreste forhandlerer tilbage.. jeg sprugte om et LG 55LB731V var godt køb og linkede til en shop hvor det kunne købes til 6500,- dagen efter var det udsolgt ;-) så jeg skulle ha holdt min mund, hvis det ellers var årsagen :-)
dikki#

det er jo det samme tv med 2 nummere :-)
fair pris kommer an paa stand, hvor gammelt, er der dansk kvitering og for mig hvor i landet..

det har vaeret solgt ned til 4999,- fra nyt. mit gaet er det snart kommer paa tilbud igen, da experts nye power.dk har listet dem begge til 12999,- saa de kan lave et flot tilbud med f0r og nu pris spar 8000 eller noget, selv om det ikke har meget med virkeligheden at g0re :-)

hvad er din info paa overstaaende ? (jeg kunne nemt vaere interesseret)
Peter D# det er muligt der er andre, men udvalget svinder ind da det hele efter haanden er ved at vaere 4k og det passer vist ikke saerligt godt hvis du har gamle film i 480?

faktisk er jeg lige glad med 4k... fuld HD er rigeligt til mit forbrug
Du kan da få 870v for ca. 9000 kr. fra ny. Ha selv 60" og er rigtig glad for det.

http://www.cinemagic.dk/shop/lg-55lb870 ... gn=regular

og en test her:
http://www.lydogbillede.dk/test/lg-55lb870v/
Peter D#

det er der da ikke noget underligt I, de 4 tv er meget taet paa at vaere ens, kan ikke rigtig finde andre som tilbyder samme spec. kunne vaere Philips, men dem syntes jeg der er for mange delte meninger om, har endnu ikke set en som skriver daarligt om netop LS's 55LB670, 730, 870

Mit ønske tv er klart LG 55LB730V, kunne godt nøjes med LG 55LB670V da spec kun er en andelse daarligere, hvor imod lg's 55LB870V er en tand bedre, men tilgenaeld ikke har indbygget højtaler, de sidder kun I soundbaren som er placeret I foden, syntes det er lidt akavt hvis det skal op og haenge paa vaegen

Oled naevner jeg kun fordi det ogsaa kunne vaere en mulighed hvis der var en som havde fortrudt sit køb.. jeg er I principet ligeglad om jeg skal gi 5000 eller 15000 for et nyt tv, jeg vil bare ikke betale mere end hvad andre har k0bt tv til