Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af cnj
tue pedersen skrev:Hey nu er jeg selv til lg og har dette tv og det er et fantastisk tv mit er så bare 55 tommer ....fantastisk billede og hurtigt opstart og super webos...så her fra klar et ja
hvad model er det du har? og hvad er din mening om sort niveau? synes typisk anmeldelse af andre LG skærme punker dem for for dårlig visning af mørke farver
Af LarsW
Jeg har nu haft mit TV (65") i en uge og er virkelig imponeret.
En virkeligt flot billede, selv SD materiale klarer den godt, når man tager størrelsen i betragtning.
HD kanaler, Netflix og Blu-ray står skarpt og er en fornøjelse at se på.

Ingen problemer med at se fodbold, det kører flydende og hakker ikke.

Jeg har også læst en masse om dårligt sort niveau, jeg kommer fra et Pioneer plasma og LG'en klarer det mindst ligeså godt om end ikke bedre?

En lille smule lys udslip i venstre hjørne, men ses kun hvis der er sorte bjælker, ikke når der er billede på, jeg kan sagtens leve med det.

Så har i 15K i overskud så skynd jer ned i Elgiganten. :)
Af rysken
Jeg købte mit i mandags og returnerede det i dag. Jeg synes at sort niveau var for ringe og kontrast for dårlig. Belysningen virkede lidt uens på skærmen og clouding i lidt større grad i venstre side af skærmen.

Kommer selv fra en 7 år gammel pioneer 42" plasma som nu er blevet taget i brug igen. Den klarer det fint men er alt for lille.. Så jagten går videre efter en ordentlig 65" skærm med VA-panel...