Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af PeterD
Hvis det var mig: Bestil Panasonic.

....Uha..Uha...Er det for sent?

Bare fordi det ER en god skærm som ikke fåes ALLESTEDER som Samsung, Philips LG..

..og så kan de noget med den SAMLEDE billedkvalitet pr. krone som de andre ikke endnu helt matcher..

Mærket vil jeg godt betalt 500 kr ekstra for..

ER det udsolgt så snup Sonyet. ;)

Held og Lykke!

:)

Det er altid specielt at blive PANA ejer.
Brugeravatar
Af hans123
echelon skrev:Jeg var lige i Bilka nu her. De har 55W815 stående fremme. Jeg synes ikke sort niveau var ret slemt med vinkel på. Han sagde de havde op til 170 graders fin synsvinkel på. Jeg fortalte ham så, at jeg i elgiganten kan få et 55W955 med IPS panel. Han sagde, at det ville han klart vælge frem for 55W815 pga de nye chips der sad i. Det ville også have et fint sort niveau.
Han sagde han lige var blevet uddannet til et eller andet meget fancy ved Sony - og han sendte mig selv over efter W955 til trods for det var hos konkurrenten.

What to choose?

55W815 til 5.500 kr eller 55W955 til 5.799 kr ?
Tro ikke på de sælgere. Gør som du er i gang med her. Læs anmeldelser og modtag råd fra brugere
Af FrankieBoy80
W955 har passiv 3d som er mere behageligt at se på og langt bedre betragtningsvinkel, det er også MEGET godt til gaming da det kun har 18,3ms input lag. Eneste minusser er sort som ikke er i toppen og tv'et er ret tykt på grund af sit wedge design som så til gengæld skulle give bedre lyd.
Af PeterD
Bum..Bum...

Hvis du gamer konstant på din PS3/PS4 eller er vild med 3D film og tvet det skal stå på et tvbord og billedet betyder mere end tykkelsen, så vælg Sony

Hvad har du valgt?