20 jul 2015, 21:58
Hvorfor er va paneler ikke i så mange tver mere og det ser ud til at ips bliver mere udbrædt bilver va helt død om 2 års tid 
Theps4Pcman skrev:Hvorfor er va paneler ikke i så mange tver mere og det ser ud til at ips bliver mere udbrædt bilver va helt død om 2 års tidDet er jeg ikke helt enig med dig i, Panasonic har lanceret flere modeller med VA paneler i år
Theps4Pcman skrev:Jeg synes bare især at 4k tver bruger for det meste ips. For ville gerne ha en va 4k 2016 model til næste årJeg er ret overbevist om, at du til næste år kan finde et rigtigt godt 4K AV TV
BigBadAde skrev:Er det noen merker som har bedre sortnivå med IPS enn andre?Det bedste sortniveau jeg har set på et IPS panel er afgjort Panasonic AX900 - og jeg har set nogle stykker
Eventuelt noen modeller som er bedre?
Har selv inntrykk av at Sony er bedre til å bruke IPS panelet en LG selv.
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.