18 jul 2015, 17:12
Hej 
Jeg har i dag købt et Beoplay S8, som jeg vil have slået til mit fjernsyn, men jeg render ind i et problem.
Når Beoplay'en er sat til fx min iphone, er der ingen problemer, den spiller helt fantastisk.
Men når jeg sætter den til mit tv kommer der en konstant støj i højtalerne, om der er lyd på eller om den er muted!
Jeg sætter den i jackstikket, så det samme som til høretelefoner.
Jeg har derfor prøvet at sætte høretelefoner i og den samme støj er der.
Så jeg går ud fra det er er tv'et der er noget med.
Er der nogen der kan hjælpe?
Kan jeg gøre noget med nogle indstillinger?
Skal jeg bruge en anden udgang end den jeg bruger?
Er der et eller andet jeg overser?
Eller er jeg bare fucked?
Jeg har forresten også købt et apple tv, til at streame Spotify igennem fra min iPhone. Men det er ikke sat til endnu, jeg ville lige have det til at fungere først...
Jeg er mega noob til sådan noget her, så jeg tager imod alt hjælp og råd jeg kan få.
Venlig hilsen Mikkel Schreiber
Jeg har i dag købt et Beoplay S8, som jeg vil have slået til mit fjernsyn, men jeg render ind i et problem.
Når Beoplay'en er sat til fx min iphone, er der ingen problemer, den spiller helt fantastisk.
Men når jeg sætter den til mit tv kommer der en konstant støj i højtalerne, om der er lyd på eller om den er muted!
Jeg sætter den i jackstikket, så det samme som til høretelefoner.
Jeg har derfor prøvet at sætte høretelefoner i og den samme støj er der.
Så jeg går ud fra det er er tv'et der er noget med.
Er der nogen der kan hjælpe?
Kan jeg gøre noget med nogle indstillinger?
Skal jeg bruge en anden udgang end den jeg bruger?
Er der et eller andet jeg overser?
Eller er jeg bare fucked?
Jeg har forresten også købt et apple tv, til at streame Spotify igennem fra min iPhone. Men det er ikke sat til endnu, jeg ville lige have det til at fungere først...
Jeg er mega noob til sådan noget her, så jeg tager imod alt hjælp og råd jeg kan få.
Venlig hilsen Mikkel Schreiber