19 jul 2015, 16:56
#217754
Hej,
Jeg håber på at kunne få hjælp da jeg ikke selv kan finde problemet på mit nyindkøbte Samsung tv:
http://www.samsung.com/dk/consumer/tv-a ... HU6905UXXE
Jeg har problemer i de fleste af mine apps på smart hub, hovedsageligt netflix og Spotify tager det usandsynligt lang tid at loade både film og musik.
Mit internet er 25 Mbit download og på alle andre enheder jeg har: iMac, iPad, iPhones, MacBooks, er det ikke et problem med at loade film og musik.
Har forsøgt at opdatere tv'et men der er umiddelbart ingen nye opdateringer?
HVAD GØR JEG
På forhånd tak,
Mathias
Jeg håber på at kunne få hjælp da jeg ikke selv kan finde problemet på mit nyindkøbte Samsung tv:
http://www.samsung.com/dk/consumer/tv-a ... HU6905UXXE
Jeg har problemer i de fleste af mine apps på smart hub, hovedsageligt netflix og Spotify tager det usandsynligt lang tid at loade både film og musik.
Mit internet er 25 Mbit download og på alle andre enheder jeg har: iMac, iPad, iPhones, MacBooks, er det ikke et problem med at loade film og musik.
Har forsøgt at opdatere tv'et men der er umiddelbart ingen nye opdateringer?
HVAD GØR JEG
På forhånd tak,
Mathias
