Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af tla
Rasmus Larsen skrev:"Adds support for PlayStation Now" - sejt!

Er der nogen der kan tjekke om man kan få adgang i DK? Ved godt, at tjenesten ikke er lanceret herhjemme endnu, men det kan jo være et simpelt DNS-trick kan gøre det :)
Kan ikke lige se nogen måder at få det på, det ser ikke umiddelbart ud til at være del af firmwaren.
En ting jeg ikke fik testet på X85 var SPDIF-udgangen. Nu sidder jeg med X90 og jeg kan se, at der kun kommer 2.0 lyd ud uanset hvad jeg laver. Kan nogen bekræfte om de kan få 5.1 lyd ud af en af Sonys modeller?
Af Pulsedriver
Torben Rasmussen skrev:En ting jeg ikke fik testet på X85 var SPDIF-udgangen. Nu sidder jeg med X90 og jeg kan se, at der kun kommer 2.0 lyd ud uanset hvad jeg laver. Kan nogen bekræfte om de kan få 5.1 lyd ud af en af Sonys modeller?
Det kan man iflg. brugere i X85C tråden på avsforum.com's forum.
Af Pulsedriver
Torben Rasmussen skrev:Mystisk. Netflix giver slet ikke mulighed for andet end stereo.
P.t. kan du ikke få andet end 2.0 fra apps som f.eks. netflix - det kommer i en opdatering i løbet af sommeren.

Streamet dlna via video-appen, plex m.v. kan godt sende DTS eller DD 5.1 signaler igennem.

Dette gælder både via HDMI og Toslink/spdif
Den info var ikke med fra Sony. Tak. Jeg tester lidt andre signaler i stedet. Som jeg forstod det var 5.1 tilføjet Android Netflix for flere måneder siden.
Bilka har en Sony 55-815B til 5500,- fra i morgen. Den betegnes som nyhed. Kan man så gå ud fra den hører til 2015 800-serien og altså er med Android smart TV? Det står mig ikke helt klart efter at have set på Sonys hjemmeside.
Men hvis det er, så er det da en ret fornuftig pris..?
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10