Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Rup
Jamen jeg har da fået noget at tænke over nu, faktisk mere end da jeg startede :) , men det er fint - for vil gerne undersøge alle muligheder inden jeg køber.

Heldigvis står jeg ikke og skal købe lige i morgen, så der er tid til at komme ud i butikkerne og se de enkelte modeller. Skal helt sikkert ud at kigge på nogle LG + Panasonic og så har Sony sneget sig pga. android.

Er det egentlig Android som har de bedste TV apps? eller?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Nej. Android har stort set ingen danske apps lige pt, så ud over Netflix, så mangler de fleste streamingtjenester. Dertil er Android TV slet ikke i stand til at trække sådan noget som spil, så feltet er ikke så imponerende igen. Der er ca. 190 apps på Android TV lige pt, men du kan lægge dem på manuelt - så bliver det bare tablet-versionerne du får på og de kunne godt fungere lidt mærkeligt på TV'et.
Af Rup
Torben Rasmussen skrev:Nej. Android har stort set ingen danske apps lige pt, så ud over Netflix, så mangler de fleste streamingtjenester. Dertil er Android TV slet ikke i stand til at trække sådan noget som spil, så feltet er ikke så imponerende igen. Der er ca. 190 apps på Android TV lige pt, men du kan lægge dem på manuelt - så bliver det bare tablet-versionerne du får på og de kunne godt fungere lidt mærkeligt på TV'et.
ok - tak for svar :)
Af Rup
Prøver lige at genoplive denne tråd en lille smule.

Fruen har set at Elgiganten har et 55'' LG TV til salg til 5555 kr. (55LF592V). Er det et udmærket TV?

Jeg havde ellers næsten bestemt mig for LG 55LB730V, men det er lidt svært at komme med argumenter når ens viden kun findes herinde :)
Af BigBadAde
Nei LF952 er ikke et udmerket TV. Det er LG sin budsjettklasse.
Jeg ville heller kjøpt LB730.