Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Salomonsson
Hej

Vedr. min nyindkøbte W2207 skærm.

Højttalerne virkede fint de første 2 dage... Lod den så stå tændt da jeg skulle på ferie et par dage, akkurat lige kommet tilbage, skærmen var frosset.

Slukkede pc'en, tændte igen og væk er lyden.

Det er ikke noget med lyddriveren at gøre, mine headphones virker stadig.

Det er blot min W2207 der ikke vil spille selvom jack-stikket er sat korrekt i.

Help?!?!
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Den må vist en tur forbi værkstedet. Bruger HP ikke også infocare.dk som servicepartner?
Af Salomonsson
yakken skrev:Den må vist en tur forbi værkstedet. Bruger HP ikke også infocare.dk som servicepartner?
Åh gud!

Er jo lige købt og så skal den undværes allerede !
Har du nogen ide om hvad der er sket? Tog jo afsted fra den i fredags hvor den virkede fint.

Jo de bruger infocare står der på infocare's hjemmeside, har du noget info om hvordan infocare fungerer?

tak for svar
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Nej, jeg ved desværre ikke hvad der kan være sket. Der er måske et par af alle de andre brugere af skærmen, der kan dele erfaringer, men det lyder nu som om de er defekte, hvis du siger at alt sidder korrekt sammen.
Af Salomonsson
yakken skrev:Nej, jeg ved desværre ikke hvad der kan være sket. Der er måske et par af alle de andre brugere af skærmen, der kan dele erfaringer, men det lyder nu som om de er defekte, hvis du siger at alt sidder korrekt sammen.
Ikke for at spørge dumt, men kan være du har erfaring med det.

Kan jeg gå ned i TDC Butikken og få den ombyttet til en ny når den kun er 5 dage gammel?

ellers... hvordan fungerer infocare?
Af dsluserdk
Jeg kan ikke huske om HP har samme ombytning på deres skærme som på deres Pc'er.

Når man køber en hp computer hos TDC og man finder hardware fejl på produktet få det ombyttet inden for de første 30 dage efter købsdato.

Det må man da sige er en super ting. Så prøv at gå ned i butikken.
Af Salomonsson
dsluserdk skrev:Jeg kan ikke huske om HP har samme ombytning på deres skærme som på deres Pc'er.

Når man køber en hp computer hos TDC og man finder hardware fejl på produktet få det ombyttet inden for de første 30 dage efter købsdato.

well fin service fra TDC... gav mig en ny uden at tjekke varen!
Brugeravatar
Af yksa
Salomonsson skrev:
dsluserdk skrev:Jeg kan ikke huske om HP har samme ombytning på deres skærme som på deres Pc'er.

well fin service fra TDC... gav mig en ny uden at tjekke varen!
sådan skal det være, har også hp'en 8)