Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af pongolle
Den koster også lige 5000 mere her i Danmark..

Ser 96 modellen ikke okay ud? passer nemlig også godt til mit budget
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Jo, umiddelbart ser det ganske fornuftigt ud, men jeg må på det kraftigste anbefale dig at tage ud og se det i virkeligheden, så du er sikker på at eksempelvis nuancerne i de sorte farver er ligeså god som på Q-modellen.
Af pongolle
yakken, dette er vel den model du taler om, Q97

http://www.pricerunner.co.uk/pl/2-90079 ... are-Prices

Den kan SKU fåes til 659 £ i England :o Kunne være man skulle finde en producent derovre der levere til DK. Man sparer altså lige 7000-8000 kroner! Den gode model (Q) i england, er altså endda billigere end (C) modellen i DK
Af pongolle
Kan sku ikke finde en side der leverer til Danmark :((
Af MTM
Så vidt jeg ved er der følgende forskelle på C- og Q-modellerne:

- C-modellen har 2 HDMI-indgange mod Q-modellens 3 (Q-modellen har en ekstra på siden).

- Q-modellen har en ekstra indstilling (Movie Mode hedder den vist), men så vidt jeg har læst, slår alle den fra.

- C-modellen har FilterBright, Q-modellen har UltraFilterBright. Det er en teknologi til at mindske genskin, men kan i nogle tilfælde skabe nogle sjove effekter på overfladen, som så skulle være mindre synligt på C-modellen med (non-Ultra)FilterBright.

- Design
Af pongolle
MTM skrev:Så vidt jeg ved er der følgende forskelle på C- og Q-modellerne:

- C-modellen har 2 HDMI-indgange mod Q-modellens 3 (Q-modellen har en ekstra på siden).

- Q-modellen har en ekstra indstilling (Movie Mode hedder den vist), men så vidt jeg har læst, slår alle den fra.

- C-modellen har FilterBright, Q-modellen har UltraFilterBright. Det er en teknologi til at mindske genskin, men kan i nogle tilfælde skabe nogle sjove effekter på overfladen, som så skulle være mindre synligt på C-modellen med (non-Ultra)FilterBright.

- Design
Så forskellene er faktisk ikke så store?

Hopper på C modellen så
Af MTM
pongolle skrev:Så forskellene er faktisk ikke så store?

Hopper på C modellen så
Nej, efter hvad jeg har kunnet læse mig til, så er det småting. Mange steder er prisforskellen heller ikke mere end ca. 1000 kr. på de to modeller. Ved ikke hvorfor der er så stor forskel hos Hi-Fi Klubben.