Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af SimsB
Hej alle :)

Lige pt. har jeg et Samsung ue43j5505 stående hjemme i uåbnet emballage. Jeg er simpelthen i tvivl.... er kvaliteten god? Der er ikke mange tests/reviews på denne model. Jeg har givet kr. 3.999,- for det.

Nu kan jeg se, at Dustin kører et fornuftigt tilbud på Philips 42pus7809 til kun kr. 400,- mere

Der er godt nok mange blandede test/reviews på denne. Nogle mener, at det er et fremragende tv til prisen, mens andre på ingen måder er særlig imponeret.

Hvis man skal sammenligne 42pus7809 med ue43j5505 - hvilket tv ville I foretrække til et soveværelse, hvor der kommer til at blive set meget fjernsyn. Både serier, film, tv, dlna streaming mv.

Må jeg høre jeres pros/cons O_O

/Simon
Hvorfor pakker du den ikke op og ser om den kan opfylde dit behov? Du må vel have noget returret eftersom du spørger, så hvis den blot pakkes op nænsomt, så kan den nok pakkes ned igen og returneres hvis du ikke er tilfreds.
Af SimsB
Jeg har ikke returret på Samsung Tv'et - det er købt i en Fona butik, som ikke servicerer med den ydelse.

Jeg har ikke købt Philips fjernsynet, så lige pt. har jeg ikke ikke noget at sammenligne, andet end det, som er skrevet på nettet. Og her får Philips meget forskellige reviews, men der er skrevet utrolig lidt om Samsung modellen....
Af SimsB
Hej Torben og Peter

Jeg har Samsung'en stående i emballagen - uåbnet, fordi Fona ikke tilbyder returret på det, hvis jeg åbner emballagen. Men jeg er meget i tvivl om, hvordan Samsung modellen er. Det er 5'er serien og hvad jeg kan læse mig til; den billigere del af Samsung = bekymring omkring kvalitet?!?

Og nu er der et udmærket tilbud på Philips hos Dustin, hvor der er et 100Hz, mod 50Hz på Samsungen, til kun 400,- mere.
Derfor er jeg i tvivl om, hvilket af de to tv jeg skal vælge.

Nogle konkrete erfaringer med Samsungen UE43J5505?? Der er godt nok ikke meget erfaring ude på nettet på den model.

Og Philips 42PUS7809 har ret blandede anmeldelser - men er det bedre end Samsungen?