Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af bilze23
Hej Flatpanels.dk brugere!

Jeg er desværre lidt en amatør til at vælge TV, og da det nu er ved at være tid til at skifte den gamle kasse ud i stuen vil jeg gerne høre jeres mening omkring et TV jeg har haft kig på, nemlig: Sony 50W755C

Prisen er nogenlunde og Sony TV har jeg generelt læst godt om. Jeg har dog ikke kunne finde en review af netop dette TV, så jeg vil gerne spørge folk herinde om jeres meninger.

Ligeledes har jeg forgæves søgt efter information omkring panel type (IPS eller VA), så hvis i ligger inde med sådan en information må i også gerne dele.

På forhånd tak! :-)
Brugeravatar
Af hans123
Kender ikke til omtalte tv.

Men hvorfor falder valget lige på en model som ikke er omtalt ?

Og hvor har du set den henne ?
Af bilze23
Ja, det er jo egentlig et godt spørgsmål hvorfor det netop blev det TV der kom i fokus. Som beskrevet, da min viden er meget begrænset indenfor området og fordi jeg har hørt godt om Sony TV, var det udgangspunktet. Jeg kiggede derefter igennem en liste over Sony 2015 TV, som jeg fandt her på flatpanels.dk.

Jeg valgte netop det TV fordi det var den billigste med androidTV (Ikke at TV'et nødvendigvis behøver at have AndroidTV) og ikke har ultra-HD (det har jeg ingen trang til at betale så meget for).

Til sidst kan det nævnes at netop dette TV er på tilbud i Elgiganten fra på torsdag (dog kun i Vejle, pga et åbningstilbud)
Af Groundhog
Jeg har kigget på 755C siden Sony viste det ved CES i januar. Med den pris de forærer dem væk til i vejle, så er det et super køb! Sony's vejl. pris er 8.499 kr.

Jeg har kig på 43" udgaven til børnenes værelser, 50" er desværre for stort. Android TV med Kodi, Netflix, Youtube og spil! Så er der fred! :D

Uanset paneltype, så tror jeg bestemt du kan være et TV i W-serien bekendt. Jeg har et KDL-40W4000 fra 2008, der står i sommerhuset nu. Det er lige så godt nu, som den dag det blev købt.
Af bilze23
Tak for dit svar Groundhog! Det lyder til der er noget at spare i Vejle, så håber jeg at kan nå at få en inden de er væk :D