Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af sofus
Er 100 HZ kredsløb er klar forberdring ag billedkavæliteten, er det værd at lede efter LCD skærme med denne funktion.
Jeg har suderet hjeemsider i dagevis for at finde det rigtige LCD tv 37 eller 40 ", men nu er 100 HZ også i spil.Så nu er jeg helt på spnden igen
Hilsen sofus (B
Af sofus
:( Jeg beklager de mange stavefejl, det må være for mange input om flatpanels, jeg kan godt stave,
Sofus.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Velkommen til Sofus :)

Du kan rette i dine indlæg ved at trykke på knappen "ret" oppe i højre hjørne af indlæget.

Angående 100 Hz, så er der stor forskel på disse systemer. Samsung har ikke været så heldig med deres 100 Hz system, som de integrerede i deres M71 serie, men siden hen er der alligevel sket en del.

Sony D3000 får f.eks. meget ros for deres Motionflow + 100 Hz system, og jeg er personligt også ret positiv overfor den. Der kommer i øvrigt snart en test af denne, hvor jeg også kommer lidt ind på 100 Hz.
Af Skodborg
Hej Rasmus,

Som så mange andre, så er jeg også lige på nippet til at købe fladskærm - og var da også tæt på at købe V2500, da jeg så hørte om D3000... men jeg vil nu gerne se en grundig anmeldelse af det først (hvilket I skal have stor ros for her på siden)...

Hvornår regner du med, at I har en anmeldelse klar? "Snart" er jo et vidt begreb, og vi er garanteret en del der venter med spænding :)