Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Jeg er netop lige blevet ejer af mit første smart TV. Fik i går leveret mit nye Samsung JU7005 TV. Og til min store skuffelse er der INGEN HBO app til dette tv?? Det var sådan set den primære årsag til jeg købte Samsung frem for andre producenter...... At de havde en HBO app.

Er det prisen fordi Samsung har skiftet til tizen. At nu vil der være en del apps der mangler?

Mvh en pt skuffet ny Samsung ejer der overvejer at levere TV tilbage
Ja.

http://streaming.dk/hbo-nordic-paa-dit-tv/

Eller er der noget i denne tråd du kan bruge?
http://www.flatpanels.dk/flatforum/view ... 25&t=33489

Du har 14 dages returret, så...

Ellers skriv hvilken størrelse og prismæssigt hvad vi er ude i...

Hvis det leveres tilbage går der vel et stykke tid før pengene igen er til rådighed til at bruge på en ny skærm..

Men ville lige give det et par dage før du gør noget..

Det er aldrig godt at gøre noget overilet...eller på tom mave...
Senest rettet af PeterD 30 maj 2015, 21:40, rettet i alt 1 gang.
Er der så meget godt på HBO at man decideret køber et dyrt TV efter det?

Er der ikke andre udbydere med nogenlunde tilsvarende indhold..?

Hvad med at købe en serie på bluray i stedet?
PeterD skrev:Er der så meget godt på HBO at man decideret køber et dyrt TV efter det?

Er der ikke andre udbydere med nogenlunde tilsvarende indhold..?

Hvad med at købe en serie på bluray i stedet?
Nå du skriver købe en serie på bluray, så går jeg ud fra, at du mener tegne abonnement på bluray, ikk'? Jeg kender desværre ikke denne streaming tjeneste, så kunne du ikke lige sender et link til bluray, måske den ville kunne erstatte mit viaplay abonnement. ;)
PeterD skrev:He he..

Jeg ændrer det til " Købe en serie til din Bluray"

Men HBO må du kunne finde på en eller anden måde..
Forstod udemærket hvad du mente. Og meningen med mit indlæg var bare at gøre opmærksom på det faktum, at vi er nogle stykker, der næsten 100% procent har droppet de fysiske medier.
Sidst jeg brugte min bd afspiller var for ca. 2 måneder side. Det er simpelthen alt for oldscool. Lidt ligesom LP-lytning. Meget hyggeligt, men alt for besværligt.

Længe leve streaming!
Tak for svar Peter og Torben

Ærgerligt jeg ikke havde fået set jeres test af 7505. Og ja HBO var en af de primære årsager til jeg valgte Samsung frem for andre.

Jeg har skrevet til HBO for at høre status. Og også spørge om de har en app under udvikling til den nye Android TV som bla er på 2015 Philips TV

Et par andre udfordringer jeg er faldet over.

Jeg kan generelt ikke hente nye apps. Den skriver fejl code 207 når jeg prøver at downloade en ny app. Og hvis jeg laver "smart hub forbindelsestest" så skriver den "samsung Apps-Panel(kan ikke starte apps. du skal opdatere TV software. ER07102) Men softwaren er allerede opdateret til nyeste version 1207.3?

TV er tilsluttet mit trådløse netværk. Kan godt bruge browseren.

Hvis man vil forsøge at lave en helt ny opstart/indlærings procedure som da man lige tændte TV første gang, så beder den om en 4- cifret pin kode. En sådan har jeg ikke umiddelbart

Vh
Kim
Bent odense skrev:
sd2100 skrev: Det er simpelthen alt for oldscool. Lidt ligesom LP-lytning. Meget hyggeligt, men alt for besværligt.

Længe leve streaming!
Ak ja ungdommen nu til dags. ;)
Tak Bent,
Når man fylder 48 om ikke så længe, er det sgu rart at høre, at man stadigvæk bliver regnet for ung :) .
Har selv et Samsung TV med HBO. Det er alt for besværligt at navigere rundt i. Køb en Chromecast, så er du ud over alle problemer.

Mit næste smart tv skal ikke være smart, det skal bestå af en god skærm en chromcast og en android tablet. Tabletten skal være min fjernbetjening og den jeg starter streamingen fra.

Chromecast understøttes nu af:
Netflix
HBO nordic
Viaplay
TV2 play
C-More play
DRtv med DR cast (den er fantastisk meget bedre end DR.DKs egen app uden chromecast)
Samt nogle flere