Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Touch Pad Remote er først med fra TX-xxCXE720.
Af Ronhan83
Så kom der firmware Update, nu er der netflix osv.

Men der er ingen lyd på netflix via toslink !:( skifter jeg til youtube app så er der fin lyd, det samme med ps4 og pc på hdmi.

Nogle der oplever det samme?
Af Moulder
Jeg har lige købt TX-50CXC725.
Jeg sad igår og kiggede lidt 4K videoer på Youtube..

Og hold da helt fantastisk.. :D
Det er vanvitig flot billede tv'et så leverer..
Og ingen hak og lag overhovedet når der afspilles 4K materiale på Youtube, virkelig imponerende.. :)
Man kan ikke andet end glæde sig til 4K forhåbentlig bliver en del af hverdagens tv kiggeri :)

Jeg har set et par afsnit af "Suits" på Netflix (HD), og Netflix app'en kører super fint og problemfrit.
Af Van
Hej Ronhan83

Prøv under lydmenuen at sætte SPDIF-valg til PCM i stedet for Automatisk (som er standard) fra fabrikken. Det plejer at hjælpe på de fleste TV. Så vidt jeg husker, skal man hvis stå på en TV kanal, for at ændre SPDIF-valg, så du kan ikke gøre det i Netflix app´en.
Af Ronhan83
Hej tak. Desværre hjælper det ikke, prøvede også at skifte fra multi kanal til stereo og slå forsinkelse fra.
Det bare mærkeligt at der er lyd på de andre app men ikke netflix. Må være en fejl i netflix app'en.
Af Ronhan83
Har skrevet til Panasonic og fået det her svar:

Tak for din email.

Dette er et problem vi har registreret, og i øjeblikket arbejder på at få løst.

Desværre er det egentlige problem at Netflix står får udviklingen og programmeringen af TV'et, og vi skal derfor sammen med dem finde en løsning.

På nuværende tidspunkt vil det sige, at der desværre ikke er en løsning.

Venlig Hilsen,
Sebastian
Kundeservice
Panasonic Danmark
Af waqmohi
Ronhan83 skrev:Så kom der firmware Update, nu er der netflix osv.

Men der er ingen lyd på netflix via toslink !:( skifter jeg til youtube app så er der fin lyd, det samme med ps4 og pc på hdmi.

Nogle der oplever det samme?
Det problem havde jeg også på mit gamle ST50 plasma, dengang var det ikke understøttet i netflix app'en i følge Panasonic support. Måske har programmøren genbrugt samme kode :P
Af PeterD
Hmm.

Troede jeg kunne finde svar på dette men det er lidt svært at finde rundt i:

Kort sagt:

Hvilken skærm (KUN Een) er "Best Value For Money" i 2015...???

I 2013 var det Panasonic X20

I 2014 er det Panasonic AS640 (som nu her i 2015 er udsolgt)

I 2015 er det Panasonic så CS600 eller CX680..?

Til information: Test af CX680:

http://www.flatpanels.dk/test.php?subac ... 1432024397

Der er også CX700:

Test af CX700 fra engelske hdtvtest:

http://www.hdtvtest.co.uk/news/tx50cx70 ... 054122.htm

Normalt plejer man at kunne se det i diverse tests i maj måned. Nu er vi i slutningen af juni.. O-O
Senest rettet af PeterD 21 jun 2015, 19:41, rettet i alt 1 gang.
Nej der har ikke været ret mange tester rundt omkring endnu. Flatpanels har dog efter min bedste vurdering været på stikkerne i forhold til så mange andre sider.

Hvis jeg skal gå ud fra best value for money, så bliver det efter min mening CX800 serien. Den er udstyret og specificeret som de andre producenters topmodeller, og til en ganske fornuftig pris, set i relation til, at det TV som CX800 afløser, nemlig AX800. AX800 kostede omkring 10000 kr. mere ved lanceringen end CX800 koster ved lanceringen nu. CX800 tegner for mig til at blive the scoop of the year. Men lad os nu se. Selv ved jeg meget mere (forhåbentligt), i løbet af næste uge, hvor jeg gerne skulle have modtaget mit eget 55CX800E.

Men mangler der tester, så test selv. Gør op med dig selv hvad du ønsker, og hvad du ikke ønsker - lav selv din egen testseance med kendte godt indspillede film, sport via en TV kanal, spil osv. Det kan lade sig gøre.