25 mar 2015, 21:56
Hejsa
Dette er mit første indlæg på Flatpanels.dk.
Jeg har læst købsanbefalinger og efterhånden en del indlæg på siden, men savner lige et par råd fra nogle af jer med gode erfaringer.
Situation:
- Jeg skal købe et nyt tv i størrelsen 48-50"
- Det skal hænge på væggen, med et beslag der kan "vinkles ud" (eks. Vogel's Thin 345)
- Soundbar skal hænge under tv'et, og dreje med ud (eks. vha. Vogel's Sound 1250)
Behov:
- Ser alt på tv'et, dvs. nyheder, serier, film, sport (fodbold, F1, golf) osv.
- Vil gerne have et tv uden for meget 'glare'/genskin
- Skal helst være jævnt fladt/meget fladt på bagsiden, så det også ser pænt ud fra siden
- Skal være med twin-tuner, så jeg nemt kan optage programmer
Overvejelser:
- Har ikke behov for 4K/Ultra HD, men køber det gerne, hvis det samlet er den bedste løsning
Konkret har jeg overvejet disse:
- Sony 49X8505 (ca. 9.000)
- Samsung 48HU7505 (ca. 9.000)
- Philips 49PUS7909 (ca. 6.500)
Jeg er som sagt frisk på at bruge færre penge, hvis jeg kan få et fladt tv, som dækker behovene
Soundbar:
- Sonos Playbar
Hvad skal jeg købe?
Dette er mit første indlæg på Flatpanels.dk.
Jeg har læst købsanbefalinger og efterhånden en del indlæg på siden, men savner lige et par råd fra nogle af jer med gode erfaringer.
Situation:
- Jeg skal købe et nyt tv i størrelsen 48-50"
- Det skal hænge på væggen, med et beslag der kan "vinkles ud" (eks. Vogel's Thin 345)
- Soundbar skal hænge under tv'et, og dreje med ud (eks. vha. Vogel's Sound 1250)
Behov:
- Ser alt på tv'et, dvs. nyheder, serier, film, sport (fodbold, F1, golf) osv.
- Vil gerne have et tv uden for meget 'glare'/genskin
- Skal helst være jævnt fladt/meget fladt på bagsiden, så det også ser pænt ud fra siden
- Skal være med twin-tuner, så jeg nemt kan optage programmer
Overvejelser:
- Har ikke behov for 4K/Ultra HD, men køber det gerne, hvis det samlet er den bedste løsning
Konkret har jeg overvejet disse:
- Sony 49X8505 (ca. 9.000)
- Samsung 48HU7505 (ca. 9.000)
- Philips 49PUS7909 (ca. 6.500)
Jeg er som sagt frisk på at bruge færre penge, hvis jeg kan få et fladt tv, som dækker behovene
Soundbar:
- Sonos Playbar
Hvad skal jeg købe?