Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Gosviig
Jeg har set mig varm på Panasonic TX-55AS650E .. Der er på bud til 7000 ..
Er ny på smart tv fronten har idag et 8 gammelt tv så der er jo sket en del imellemtiden
Har to måske lidt dumme spørgsmål :( har søgt lidt på nettet omkring tv'et samt læst godt herinde om det.

1. Tv anywhere fungere ved at jeg kan starte optagelser f.eks mens jeg er på arbejde ? Korrekt :o

2. jeg kan pause tv udsendelser jeg ser. er alm kabeltv gennem antennelaug

Håber i gider hjælpe :) mvh gosviig
Af kim4220
Tv anywhere betyder at du kan se udsendelser på tablet eller mobil der kommer fra dit tv signal så længe der ikke er kort i tv. Mener også du kan sætte en optagelse igang.

Pause ja og spole hvis ønskesd.

Er faktisk et enormt dejligt tv, men det er med mine øjne og andre har andre øjne, så gå ned og se hvordan du mener det er :)
Af PeterD
Værsgo. En test af 55":

http://hometheaterreview.com/panasonic- ... -reviewed/

Ja, lige nu til 7000 kr

http://www.elgiganten.dk/product/tv-rad ... CERUNNERDK

Til indstilling af billedet:

http://www.flatpanels.dk/fokusartikel.p ... 1285931399

Skru lidt ned for lys samt kontrast (75-80) og farverne (48-53)

Brug "Biograf", men er "Normal" en smule skarpere? Check grundigt ved at se på skarpheden i tøj, baggrund etc.

og slå alle billedforbedringer FRA.

Der er også denne:
https://www.avforums.com/threads/panaso ... s.1893181/

Jeg syntes True Cinema giver et lidt mørkere/svagt gulligt lys på baggrunde? Jeg ville som sagt foretrække "Biograf"/" Normal"
Af Gosviig
Vil over at se det imorgen..
Er der andre der har et bud i den pris klasse..
Tænker jeg vil spare de tusind kroner på et koster og vente nogle år med det uhd. Er det dumt? Det er jo ikke så udbredt endnu så vil vente nogle år med det og så se hvad der er sket på den front :o

Men har i et bedre bud på tv er jeg åben for forslag..
Havde forelsket mig lidt i er med twin tuner men det er ikke et must.. Panasonicen er det f.eks ikke ;)
Af kim4220
Kun hvis det er ultra vigtigt med dual tuner og parabol tuner.
Brugeravatar
Af Slettet_8122018
Jeg har den i 47" i soveværelset, har lidt mørke hjørner og den store fjernbetjening er ikke så god med hensyn til registrere signalet til tvet, den lille er meget bedre til det.

Hvis du ser fodbold, er der lange lyse striber på skærmen, noget som er et problem for LED skærme, selv de meget dyrere skærme, ved ikke med de nye 2015 LED modeller, men ellers et godt billede og tv til prisen.

Processor kunne godt have været lidt bedre, kan have lidt svært ved at følge med ved hurtig bladring i kanaler.

Hvis de lidt mørke hjørner og de lyse striber ikke var der, ville jeg sige at det er et kanon godt tv til pengene.

Hvis du har planer om at optage et program imens du ser et andet, så skal du købe 750 (dobbel tuner)
Af Gosviig
Var inde og se tv'et og er lidt i tvivl. Vil gerne have en med twin tuner..

TX-55AS750E har twintuner til prisen på 10.000 kr
2015 modellen 55CX750 til 14.000
Er 2015 modellen de ekstra 4.000 værd mon.?

Plus de har vist fjernet automatisk timeshift i 2015 modellen.. Mon det stadig har timeshift funktionen? Eller er det helt pillet af programmet .? :s
Af rysken
Gosviig skrev:
kim4220 skrev:55AS750 ;)
Men 3000 mere .. Er det det "værd" plus det kun er tilgænglig online..
Dette tv kan købes hos panasonic center til kr. 8999,-
Af Gosviig
Tænker det nye 750 er mere fremtidssikret med 4 k.? Eller tar jeg helt fejl? Men 9000 er jo en jo en god pris.. Og 5000 mindre:) hvad siger i.?
Af Gosviig
rysken skrev:
Gosviig skrev:
kim4220 skrev:55AS750 ;)
Men 3000 mere .. Er det det "værd" plus det kun er tilgænglig online..
Dette tv kan købes hos panasonic center til kr. 8999,-
Har søgt og søgt hvor ser du 55as750 til de 8999 .. Ikke på deres hjemmeside..? . :o
Af rysken
Har søgt og søgt hvor ser du 55as750 til de 8999 .. Ikke på deres hjemmeside..? . :o[/quote]

Panasonic center. Medlemstilbud, men det er gratis at blive medlem