Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af SamsungFan
Hej,

Samsung 55HU7505 UHD TV er på køtilbud på Elgiganten til 9999, Er det en god tilbud ?

Ogsa 55H7005 FHD TV til 7999 hos Bilka, er det også en god tilbud ?
jeg tror denne FHD model er næsten udgået ?

Tak på forhad
Samung Fan
Af THM
SamsungFan skrev:Hej,

Samsung 55HU7505 UHD TV er på køtilbud på Elgiganten til 9999, Er det en god tilbud ?

Ogsa 55H7005 FHD TV til 7999 hos Bilka, er det også en god tilbud ?
jeg tror denne FHD model er næsten udgået ?

Tak på forhad
Samung Fan
Det er et udmærket tilbud uden dog at slå benene væk under nogen, Man spare ca. En tusse i forhold til hvad den ellers har stået til. Men vist noget af det bedste Uhd til prisen.
H7005 har været lidt længere nede før men er også en fin skærm
Af NalleB
Hej med jer

Jeg har også stærkt overvejet et samsung HU7505 bare i 65". Komplett har den nu til 15995,-

Jeg har et Panasonic 50" Plasma-TV TX-P50VT30Y og er glad for den, men ønsker nu en større skærm.

Jeg har lige været i FONA hvor jeg fik 55HU7505 demonstreret og er ikke imponeret. Ekspedienten satte en blueray med planet earth hvor vi så billeder af skov filmet fra en helikopter.
Det samme klip har jeg nu spillet herhjemme fra netflix og synes at min plasma klare det bedre. Samsung gav et ok billede, men trækronerne blev grumset når billedet panoreret, mens min plasma giver et mere detaljeret billede af de samme grene og trækroner, samt et mere naturtro billede.

Hvilken skærm vil i anbefale hvis jeg skal have udskiftet min plasma?
Den eneste grund til jeg skal have en ny skærm er at jeg godt kunne tænke mig 65".

Tak og god søndag :)
NalleB skrev:Hvilken skærm vil I anbefale hvis jeg skal have udskiftet min plasma?
Ingen. Af nedenstående årsager.
NalleB skrev:Min plasma giver et mere detaljeret billede af de samme grene og trækroner, samt et mere naturtro billede.
Af guld80
Jeg har selv købt et 65HU7505 på januar udsalg til 14.995kr, og dengang kostede et 55HU7505 9.995kr.

Både Panasonic og Sony tilsvarende modeller har fordele og ulemper i forhold til HU7505, så det lidt en smagsag hvad man foretrækker, men de er generelt lidt dyrere end HU7505, så jeg synes umiddelbart at HU7505 er det bedste TV til prisen i denne klasse.

65" har dog ikke et Samsung panel, og har derfor lidt flere problemer med uniformity i forhold til 55", disse problemer skulle 55" ikke have, så umiddelbart er 9.995kr for et 55HU7505 et fint køb.