Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej

Har et lille flytte/oprydningssalg, så hvis der er nogle der vil købe disse 16 bluray film for 100kr, så råb op. De sælges kun samlet.

De befinder sig i Aalborg.

Film:

changeling
the marine
vantage point
centervagten
oceans thirteen
shoot 'em up
one for the money
16 blocks
brooklyns finest
the expendables
twelve
hancock
Fast and furious 1-2-3-4
tjooo...

synes prisen for filmene var ganske ok, og alligevel var der ikke én eneste henvendelse.

Og når jeg flytter, fylder jeg ikke flyttekasser med ting jeg ikke gider eje længere.

Skal lige nævnes at salget af lejligheden gik noget hurtigere end forventet, og at køber ønskede hurtigst mulig indflytning. (Havde ikke engang sat lejligheden til salg, så der var lidt flytte panik! )

O_O
kronholm skrev:tjooo...

synes prisen for filmene var ganske ok, og alligevel var der ikke én eneste henvendelse.

Og når jeg flytter, fylder jeg ikke flyttekasser med ting jeg ikke gider eje længere.

Skal lige nævnes at salget af lejligheden gik noget hurtigere end forventet, og at køber ønskede hurtigst mulig indflytning. (Havde ikke engang sat lejligheden til salg, så der var lidt flytte panik! )

O_O

Jamen jeg skal da heller ikke dømme dig. Som gal samler af film, så gibber det bare helt i mig, når jeg læser at nogen bare har smidt film ud :( :D