Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af kim4220
Ja rigtigt Peter men kigger man efter er ejerskabet på en tysk adresse så har en kraftig fornemmelse af parallelimport især da man med et hurtigt kig kan se at de fleste af deres tv IKKE er nordiske modeller og resten ikke er entydig.

Dette kan være et problem for især YouSee og Boxer kunder ved Samsung tv og ja ved godt det er et Panasonic men lur mig ikke om der kunne opstå problemer der også ;)
Af PeterD
Bestemt ikke utænkeligt.

Hvis jeg skulle købe skærm idag (AS640/AS650 eller W6/W8) ville jeg ringe/kontakte firmaet først og høre..

Ingen garanti: Fona og Elgiganten sælger også reglmæssigt parallelimporterede tv (JVC? Grundig?)
Af 250 TI
lige for at følge op på det. Jeg bestilte TX-55AS640 på happii søndag aften, og modtog det tirsdag. Har dog først fået det pakket ud her til aften. og er indtil videre godt tilfreds med det :)

Jeg har brugt de indstillinger fra testen fra AS600 her på siden, er det okay?
Eller er der en bedre...
Af monsterslam
Jeg er på ingen måde ekspert, men kan da ikke forestille mig at panelet er anderledes bare fordi det er større eller mindre. Du kan jo prøve indstillingerne og se om DU bedre kan lide billedet. Bare fordi det er det mest rigtige i forhold til målinger osv betyder det vel ikke at du synes om det.
Af 250 TI
Nej det kan der selvfølgelig være noget om. Har prøvet det nu, det er ik helt hed vejret.
Men kan da godt være at jeg laver det lidt om...
Af ThomasHO
Man skal lige vænne sig til billedet, men jeg er godt tilfreds med billedet, efter at have opsat billedet efter den guide.
Af 250 TI
Ja det skal man Thomas, og især når man kommer fra plasma!

Det var ik meget kontrast Peter, ik i forhold til den anden test :-)