Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af dzhansen
desuden på købsanbefalingerne her på siden ser jeg ik et eneste sted hvor der står philips haha
Af dzhansen
hva siger folk til denne her

Sony Bravia KD-55X8505B
dzhansen skrev:er stdig lidt på bar bund mht mit valg af tv! sony ved jeg også laver nogle fede skærme, men har hørt lidt dårligt om deres nye w95 model
Du er lidt på bar bund? Kan du ikke læse? :o
edinger skrev:Sony W805/W828 (review: HDTVtest | AVForums)
edinger skrev:
dzhansen skrev:Kan rigtig godt li et perfekt billede til en go film og tænker måske også at ambilightet er fedt
De to ting trækker lidt i hver sin retning.

Sony W8 - Samsung H7005 - Panasonic AS640 er gode til det første, men har selvsagt ikke Ambilight.

Ambilight er måske "fedt", men trækker i den direkte modsatte retning af "perfekt billede".

Så du må finde ud af, hvad du prioriterer højest.
Af dzhansen
valget blev et philips 55pfs8109 til 8000 i elgiganten ;) håber jeg bliver glad for det
Af dzhansen
jeg skal sgu nok blive glad for det ;) men regner med at man med sådan en ny skærm skal kalibrere det om?
Og ja bedste billede er altid en kalibrering.

Billigste er at kigge på nettet, dog ikke det mest præcise men bedre end alternartivet. Hvis du har en kamerat der er professionel fotograf så har han en spyder.

Dyreste betal dig fra en kalibrering hos Hifi klubben eller Elgiganten. Eller på adressen med en professionel mand typisk meget dyrt.
Af dzhansen
ja var lige inde og tjekke det!!! pisse dyrt, noget med et par tusinde!? meeen mon ik man skal ha en lidt bedre fjerne før at det kan betale sig
Af dzhansen
så må jeg lige høre elgiganten :) skal købe fladskærmen hos dem på mandag :) det ville jo være fedt hvis man kunne trække lidt mere ud af det