18 apr 2015, 18:33
kunne godt bruge et råd, har jeg forstået det rigtig at 640`en er bedre 650 èn?
kim4220 skrev:Johnhother.: Du glemmer at fortælle med den lys styring og det ips panel man benytter i AS650 så er sort foreskellen rimelig lille. Til gengæld vil jeg mene foreskellen i betrækningsvinkel er noget større især ved hjørnesofa eller ligende.Læser du nogensinde det vrøvl, du skriver, inden du trykker på Udfør?
Men begge er enormt gode tv så 250 TI uanset hvad er det er du vælger er det et godt valg
jng skrev:Kan du ikke lige tage det roligt med kommaerne, og så lade være med at skrive udfør med stort u? Du får svært ved at få dit budskab til at give mening, med den arrogance og ligegyldighed, du klart og tydeligt udviser overfor grammatisk korrekthed!kim4220 skrev:Johnhother.: Du glemmer at fortælle med den lys styring og det ips panel man benytter i AS650 så er sort foreskellen rimelig lille. Til gengæld vil jeg mene foreskellen i betrækningsvinkel er noget større især ved hjørnesofa eller ligende.Læser du nogensinde det vrøvl, du skriver, inden du trykker på Udfør?
Men begge er enormt gode tv så 250 TI uanset hvad er det er du vælger er det et godt valg
Kasper K skrev: ..Teksten på knappen, jeg henviser til, starter med en majuskel.
Kan du ikke lige tage det roligt med kommaerne, og så lade være med at skrive udfør med stort u? Du får svært ved at få dit budskab til at give mening, med den arrogance og ligegyldighed, du klart og tydeligt udviser overfor grammatisk korrekthed!
..
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.