Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Blackknight
Alle 3 modeller koster nærmest det samme men Ville tage sony'en hvis det var mig, den er sku en fed skærm, samsung synes jeg og kan se mange andre har problemer med billedet, Lg,en ja har web os men synes ikke sort er på højde med de 2 andre.. Mvh
Af Aviax
Blackknight skrev:Vejl på 16999kr men de falder hurtigt. Har skam prøvet og set de nye modeller, og de er virkelig fede. Men ja lidt ekstra koster de jo.. Pana 7 serien er også lækker til ret billige penge :) den er på lager online din sony :)
Synes bare de forskellige butikker har stået ret stille på det seneste med tilbud på netop disse skærme, bl.a. kører Elgiganten kun tilbud på 830v'eren til 9999 kr, som er samme pris som 850v'eren koster :p

Tak for dit input Black.
Synes også jeg kan læse, at LG'en ikke er så skarp på bevægelser osv., og skærmen skal hovedsageligt bruges til film, SPORT, alm. tv selvfølgelig og noget gaming..
Af absolution
Blackknight skrev:Vejl på 16999kr men de falder hurtigt. Har skam prøvet og set de nye modeller, og de er virkelig fede. Men ja lidt ekstra koster de jo.. Pana 7 serien er også lækker til ret billige penge :) den er på lager online din sony :)
Vis mig et link hvor den er online til 10k tak.

Men 9000kr ektra for at få vp9 og android tv. Jaja sure.
Af Blackknight
830 er uden web os, smiler vent og se og lur mig om der ikke sker noget inden for den næste månede på de 3 skærme 8)
Af Blackknight
Der er også sket forbedringer med input lag, et ret stort problem i mine øjne på de nuværende 4k skærme. Og div forbedringer på billedet og bedre smart. Shiit ja nu fangede mig der hi hi den var der den anden dag men godt se pt den er væk :p
Af Aviax
Ja nemlig :) Der skal nok ske noget.. Kan se at LG'en efter deres firmwareopdatering er blevet MEGET bedre eftersigende, og bl.a. hos Lyd & Billede får det utrolig flotte ord med på vejen (anmeldelse foretaget i december 2014 efter opdatering).. Ved hdtv. testede de tv'et først i 2014, og der var bedømmelsen knap så god, men de har efterfølgende rettet i anmeldelse..

http://www.lydogbillede.dk/test/lg-55ub850v/
Af absolution
Aviax skrev:Ja nemlig :) Der skal nok ske noget.. Kan se at LG'en efter deres firmwareopdatering er blevet MEGET bedre eftersigende, og bl.a. hos Lyd & Billede får det utrolig flotte ord med på vejen (anmeldelse foretaget i december 2014 efter opdatering).. Ved hdtv. testede de tv'et først i 2014, og der var bedømmelsen knap så god, men de har efterfølgende rettet i anmeldelse..

UB850 er et fremragende tv, ligesom x85 er det. Havde det selv hjemme til test i netop december, og kunne også sagtens have valgt det.
Af Blackknight
din sony er en fed og hurtig skærm ingen tvivl der, jo også derfor jeg bød på den mr A :D Ja den Lg er kraftig forbedret, synes bare som du skriver at den ikke kører glødende nok og det sort ikke kan tilfredsstille mig, men det er jo en smagssag. :)
Af absolution
Blackknight skrev:Der er også sket forbedringer med input lag, et ret stort problem i mine øjne på de nuværende 4k skærme. Og div forbedringer på billedet og bedre smart. Shiit ja nu fangede mig der hi hi den var der den anden dag men godt se pt den er væk :p
Hvor er det du har alle disse vurderinger fra? Har du nogen sammenligninger eller haft nogle af skærmene hjemme. Eller er det bare hvad du lige læser i forskellige forums? :)
Af Aviax
absolution skrev:
Aviax skrev:Ja nemlig :) Der skal nok ske noget.. Kan se at LG'en efter deres firmwareopdatering er blevet MEGET bedre eftersigende, og bl.a. hos Lyd & Billede får det utrolig flotte ord med på vejen (anmeldelse foretaget i december 2014 efter opdatering).. Ved hdtv. testede de tv'et først i 2014, og der var bedømmelsen knap så god, men de har efterfølgende rettet i anmeldelse..

UB850 er et fremragende tv, ligesom x85 er det. Havde det selv hjemme til test i netop december, og kunne også sagtens have valgt det.
Ja okay :-) Ville gerne hvis man kunne teste de to skærme over for hinanden med alm. signal, og med de tilslutninger man nu ønsker, og ikke blot se dem på væggen i butikken med en eller anden ligegyldig reklamefilm.. :-)

Hvad er din mening om Sony'ens smart tv samt fjernbetjening? Og er der lige så mange muligheder i forhold til LG'ens? (Fruen skal kunne se alle hendes serier via forskellige streamingtjenester osv :D
Af Blackknight
Lg'en eller samsungen er lysår foran mht til smart tv.. Ang fjernbetjening tja så synes jeg faktisk sony'en er fin selvom mange klager over den.. Lg en har jorden magis Remote min erfaring med den er, 2 uger så ligger den i skuffen og du bruger den standart der er med..
Af absolution
Aviax skrev:
absolution skrev:

Ja okay :-) Ville gerne hvis man kunne teste de to skærme over for hinanden med alm. signal, og med de tilslutninger man nu ønsker, og ikke blot se dem på væggen i butikken med en eller anden ligegyldig reklamefilm.. :-)

Hvad er din mening om Sony'ens smart tv samt fjernbetjening? Og er der lige så mange muligheder i forhold til LG'ens? (Fruen skal kunne se alle hendes serier via forskellige streamingtjenester osv :D
Jeg synes de har en brugervenlig smart-tv del, det hele ligger der når man åbner det og man kan selv opbygge hvilke apps man vil have liggende, med et klik fra fjernbetjeningen. Viaplay mangler, men det har jeg heldigvis ps4 til.

Lg'en synes jeg egentligt var lige så simpel. Har ikke rigtigt nogen beklagelser over nogle af dem. :)
Af absolution
Blackknight skrev:Lg'en eller samsungen er lysår foran mht til smart tv.. Ang fjernbetjening tja så synes jeg faktisk sony'en er fin selvom mange klager over den.. Lg en har jorden magis Remote min erfaring med den er, 2 uger så ligger den i skuffen og du bruger den standart der er med..
Samsung er foran, hvor jeg synes LG og Sony halter bagefter ja. Men ja igen, man kan ikke få alt :)
Af Aviax
Okay, godt at høre at de er tilfredsstillende begge to på det punkt. Samsung tiltaler mig bare ikke på en eller anden måde, synes LG og Sony er lidt mere spændende :)

Hvordan er din/jeres opfattelse af bevægelser og slør osv? Mine forældre har et Samsung 46" 3d smart tv, hvor man hver gang ved eksempelvis fodbold kan se en hale bag bolden ved udspark og samme gør sig gældende under fx. gaming på PS3 og PS4 .. Det tv jeg skal købe, SKAL køre gnidringsfrit, både under hurtige scener ved film, sport og gaming ;) :