Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Aviax
Blackknight skrev:Kan hente imorgen og byder 7000kr. Da den jo var på bud januar til 7999kr og ved den falder indenfor den næste månede pga nye modeller til 8499 for en ny.. :)
Hej Blackknight,

Jeg står selv i den situation, at jeg overvejer at købe dette sony-tv (eller LG 55UB850V), og så vil jeg blot høre, hvor du ved fra, at det kommer til 8499 kr, og evt. hvor henne?

:-)
Af absolution
Aviax skrev:
Blackknight skrev:Kan hente imorgen og byder 7000kr. Da den jo var på bud januar til 7999kr og ved den falder indenfor den næste månede pga nye modeller til 8499 for en ny.. :)
Hej Blackknight,

Jeg står selv i den situation, at jeg overvejer at købe dette sony-tv (eller LG 55UB850V), og så vil jeg blot høre, hvor du ved fra, at det kommer til 8499 kr, og evt. hvor henne?

Det ved han selvfølgelig ikke noget om, det bare noget han siger for at få mig til at sælge billigere. Sidste års tv-modeller bliver sat ned i januar og udgår derefter langsomt. Faktisk stiger de nogle gange i pris derefter.
Af Aviax
absolution skrev:
Aviax skrev:
Hej Blackknight,

Det ved han selvfølgelig ikke noget om, det bare noget han siger for at få mig til at sælge billigere. Sidste års tv-modeller bliver sat ned i januar og udgår derefter langsomt. Faktisk stiger de nogle gange i pris derefter.
Du har nok ret ;-) Men kunne jo godt være, at han arbejdede inden for branchen, og kendte til fremtidige tilbud eller lignende.. Held og lykke med salget :-) Jeg håber det kommer på tilbud inden for den næste måneds tid..
Af Blackknight
Smiler så ganske forkert du er på den der min ven :D :D ved januar udsalget i år kom der div tilbud blandt dit til 7999kr flere steder, her hvor de nye modeller er ved at indtage markedet ryger alle de sidste sjater af div tv på bud stille og roligt, bla din, bare vent og se :)
Af Blackknight
Husk aviax, at der faktisk sker en del nyt i de nye uhd modeller i år, bla vp9 som bruges ved youtube 4k, billede kvaliteten er også på de fede topmodeller markant forbedret, nu sony har interesse kan jeg love dig Android virkeligt er fedt på de nye modeller, så god ide at holde 1 til 2 måneder mere til du få dem at se. :) mvh
Af absolution
Blackknight skrev:Smiler så ganske forkert du er på den der min ven :D :D ved januar udsalget i år kom der div tilbud blandt dit til 7999kr flere steder, her hvor de nye modeller er ved at indtage markedet ryger alle de sidste sjater af div tv på bud stille og roligt, bla din, bare vent og se :)
Jeg mener mere din pris på 8499 er ret tilfældig sat. Hverken du eller jeg kan vide om det bliver sat ned eller ikke og hvad prisen dertil skal være. Kan se de billigste nu står til 11000kr, og kun to forhandlere. Jeg tvivler stærkt på de ryger ned under 10k igen.
Af Blackknight
Den er da allerede under 10.000 :D lavede lige en hurtig søgen, 9999kr i Elgiganten :p
Af absolution
Blackknight skrev:Husk aviax, at der faktisk sker en del nyt i de nye uhd modeller i år, bla vp9 som bruges ved youtube 4k, billede kvaliteten er også på de fede topmodeller markant forbedret, nu sony har interesse kan jeg love dig Android virkeligt er fedt på de nye modeller, så god ide at holde 1 til 2 måneder mere til du få dem at se. :) mvh
Den tilsvarende model koster så også 10000kr mere. Om billedekvaliteten er "markant bedre" må tiden så vise :)
Af absolution
Blackknight skrev:Den er da allerede under 10.000 :D lavede lige en hurtig søgen, 9999kr i Elgiganten :p
Åbenbart ikke godt nok, den har været udgået i Elgiganten et stykke tid nu.
Af Aviax
Blackknight skrev:Husk aviax, at der faktisk sker en del nyt i de nye uhd modeller i år, bla vp9 som bruges ved youtube 4k, billede kvaliteten er også på de fede topmodeller markant forbedret, nu sony har interesse kan jeg love dig Android virkeligt er fedt på de nye modeller, så god ide at holde 1 til 2 måneder mere til du få dem at se. :) mvh
Ja jeg har godt luret lidt rundt omkring, og set de forskellige nyheder og features.. :) Men vores budget er max. 10k, så derfor bliver der nok ikke råd til en 55", 2015 model.

Så lige pt. holder jeg øje med følgende 3 modeller:
Sony 55X8505
LG 55UB950V
Samsung 55HU7505

Og prøver at finde brugbare tests, anmeldelser osv.. Synes umiddelbart det ligner Sony'en er stærkest på billede og motion fronten, men er derimod ret hooked på LG's webOS..

Det er en jungle! :p :s
Af Blackknight
Vejl på 16999kr men de falder hurtigt. Har skam prøvet og set de nye modeller, og de er virkelig fede. Men ja lidt ekstra koster de jo.. Pana 7 serien er også lækker til ret billige penge :) den er på lager online din sony :)