Log ind med sociale netværk
17 apr 2015, 11:56
Jeg har brugt Play3 da jeg også bruger dem til musik, og syntes at de giver lidt bedre lyd en Play1. Play1 bruges på badeværelserne. og Play 5 i køkken.
Suben ligger under sofaen, den gad jeg ikke tage billed af.
Fra TV kører der kabler til, antenne, Hdmi, Optisklyd, netværk og Chrome cast. Disse kabler kommer ud ved TV bænken. bag tvbænken kommer så hoved antenne og mit netværk ud.
Må sige at lyden er super fed, og giver virkelig 75% ekstra til en god fladskærm.
P1090274.JPG (157.31 KiB) Vist 2449 gange
P1090273.JPG (155.74 KiB) Vist 2449 gange
P1090272.JPG (138.83 KiB) Vist 2449 gange
sd2100 skrev:Fair nok :-) her er et par hurtige billeder.blokhus skrev:Jeg fik mit 55" AS640 i går, det er blevet sat op med Slim vægbeslag. Alle kabler ligger i væggen og Sonos Playbar, sub og 2 x play 3 er blevet sat til.Pictures or it didn't happen
Det ser rigtig fint ud, hvis jeg selv skal sige det.
Jeg har brugt Play3 da jeg også bruger dem til musik, og syntes at de giver lidt bedre lyd en Play1. Play1 bruges på badeværelserne. og Play 5 i køkken.
Fra TV kører der kabler til, antenne, Hdmi, Optisklyd, netværk og Chrome cast. Disse kabler kommer ud ved TV bænken. bag tvbænken kommer så hoved antenne og mit netværk ud.
Må sige at lyden er super fed, og giver virkelig 75% ekstra til en god fladskærm.
Vedhæftede filer
17 apr 2015, 12:55
Utroligt så meget kabler i væggen gør for det samlede indtryk
.
blokhus skrev:Fantastisk.sd2100 skrev:Fair nok :-) her er et par hurtige billeder.blokhus skrev:Jeg fik mit 55" AS640 i går, det er blevet sat op med Slim vægbeslag. Alle kabler ligger i væggen og Sonos Playbar, sub og 2 x play 3 er blevet sat til.Pictures or it didn't happen
Det ser rigtig fint ud, hvis jeg selv skal sige det.
Utroligt så meget kabler i væggen gør for det samlede indtryk
Ofte er godt nok, mere end rigeligt.
17 apr 2015, 18:52
Rigtig nydeligt.
Det er da vist ikke en københavnerlejlighed
Det er da vist ikke en københavnerlejlighed
En flad på væggen og to kanaler i ørerne
27 apr 2015, 19:46
Blokhus, det ser super godt ud 
Jeg håber du måske kan hjælpe mig
Mit plasma er dødt, og jeg mangler et nyt tv, enten et Panasonic AS640 eller et Sony W805.
Jeg har præcis samme opsætning med Sonos som dig, så ville lige høre dig om dit Panasonic tv sender ægte 5.1 dolby digital ud af optisk på alle kilder (tv/HDMI/apps)? Man kan se om den gør det via Sonos appen.
Jeg tænker at tvet gør det siden du har præcis denne opsætning, men jeg kan ikke finde noget info der bekræfter dette nogen steder.
På forhånd tak
Jeg håber du måske kan hjælpe mig
Mit plasma er dødt, og jeg mangler et nyt tv, enten et Panasonic AS640 eller et Sony W805.
Jeg har præcis samme opsætning med Sonos som dig, så ville lige høre dig om dit Panasonic tv sender ægte 5.1 dolby digital ud af optisk på alle kilder (tv/HDMI/apps)? Man kan se om den gør det via Sonos appen.
Jeg tænker at tvet gør det siden du har præcis denne opsætning, men jeg kan ikke finde noget info der bekræfter dette nogen steder.
På forhånd tak
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto