14 apr 2015, 17:31
Hej mennesker!
Jeg er igang med at finde mig et nyt tv til min lejlighed, men er ikke specielt vidende omkring hvilke skærme der er gode og hvilke specs man skal være særligt opmærksom på.
Jeg har enkelte krav til skærmen:
- Den skal være 50" eller deromkring (mindst 48").
- Jeg har et budget på ca. 6.000-7.000 kr.
- FullHD / UHD har jeg ingen rigtig præference til. UHD tror jeg måske ikke kan fås i fornuftige modeller i min prisklasse, så FullHD er nok optimalt.
- Den skal være istand til at kunne spille spil (PlayStation 4) uden hak og "lag", det er vidst noget med hz at gøre? minimum 100?
- Det skal være istand til at kunne tage Netflix som streaming.
- Billedkvalitet er vigtigere end selve designet. Men designet må selvfølgelig godt være lidt lækkert.
Så med andre ord tror jeg at det skal være et TV som kan lidt af det hele
Jeg har kigget lidt på nedenstående skærm, men er som sagt ikke helt sikker:
http://www.fona.dk/elektronik/elektroni ... 0600450840
Sig endelig til hvis jeg har udeladt nogle oplysninger osv.
På forhånd mange tak.
Christoffer
Jeg er igang med at finde mig et nyt tv til min lejlighed, men er ikke specielt vidende omkring hvilke skærme der er gode og hvilke specs man skal være særligt opmærksom på.
Jeg har enkelte krav til skærmen:
- Den skal være 50" eller deromkring (mindst 48").
- Jeg har et budget på ca. 6.000-7.000 kr.
- FullHD / UHD har jeg ingen rigtig præference til. UHD tror jeg måske ikke kan fås i fornuftige modeller i min prisklasse, så FullHD er nok optimalt.
- Den skal være istand til at kunne spille spil (PlayStation 4) uden hak og "lag", det er vidst noget med hz at gøre? minimum 100?
- Det skal være istand til at kunne tage Netflix som streaming.
- Billedkvalitet er vigtigere end selve designet. Men designet må selvfølgelig godt være lidt lækkert.
Så med andre ord tror jeg at det skal være et TV som kan lidt af det hele
Jeg har kigget lidt på nedenstående skærm, men er som sagt ikke helt sikker:
http://www.fona.dk/elektronik/elektroni ... 0600450840
Sig endelig til hvis jeg har udeladt nogle oplysninger osv.
På forhånd mange tak.
Christoffer