Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af absolution
Sælger mit næsten nye x85, der er købt i starten af januar 2015.

Prisen er 8000kr

Det står i perfekt stand, og kasse etc. medfølger.

Det har et fantastisk design samtidig med at have et super billede.

Det står i Odense C, hvor du er velkommen til at komme forbi og se det.

http://www.pricerunner.dk/pl/2-2976332/ ... ign-Priser

Billede
Senest rettet af absolution 11. apr 2015, 16:59, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
Af edinger
absolution skrev:
PeterD skrev:Det var hurtigt.

Hvad overvejer du så?
Det bliver nok et Panasonic plasma fra 2010-2011.
Suverænt svar til PeterD! :D
Af Blackknight
Kan hente imorgen og byder 7000kr. Da den jo var på bud januar til 7999kr og ved den falder indenfor den næste månede pga nye modeller til 8499 for en ny.. :)
Af absolution
Blackknight skrev:Kan hente imorgen og byder 7000kr. Da den jo var på bud januar til 7999kr og ved den falder indenfor den næste månede pga nye modeller til 8499 for en ny.. :)
7000 er desværre lige i underkanten :)
Af Blackknight
:) Helt ok, så venter jeg lidt endnu med at købe, ved den om få uger kommer til 8499kr, så det var liiige i overkanten når den trods alt er brugt.. Men held og lykke med salget :)
Af kim4220
Synnes det er et fantastisk tv til prisen, så held og lykke til den der køber :)

absolution: tror ikke du skal regne med mere end de 7000,- du er blevet budt.

Og lige til alle vi behøver ikke at vide hvorfor folk sælger, det kan der være mange grunde til og nogle er private ;)
Af Blackknight
Synes også prisen var super Kim :) er selv i branchen så ved hvad der sker og kommer til st ske :) skal se de nye modeller her om få uger bliver sku spændende 8)
Af absolution
kim4220 skrev:Synnes det er et fantastisk tv til prisen, så held og lykke til den der køber :)

absolution: tror ikke du skal regne med mere end de 7000,- du er blevet budt.

Og lige til alle vi behøver ikke at vide hvorfor folk sælger, det kan der være mange grunde til og nogle er private ;)
Jeg er budt 7500 på dba, men takker for dit bud :) Kan sige det er af rent personlige årsager. Tv'et er det absolut bedste jeg har haft, blandt de 8-9 jeg efterhåndet har erhvervet.