Log ind med sociale netværk

06 feb 2015, 12:20

Ja det er nederen det samme gælder mit Samsung UE46C8705XXE allerede fra marts 2015

Blues for ever 8)

Blues for ever 8)
									  06 feb 2015, 12:36

det er også formuleret mærkeligt:
"Devices affected: Select devices manufactured in 2012 and earlier, including Sony TVs & Blu-ray Discs, Panasonic TVs & Blu-ray Discs, and devices running Google TV."
- de kunne lige så godt nævne samtlige 'devices affected' - for der står ingen ting om Samsung eller LG m.f. - og du siger at du vil miste Youtube allerede i marts...

"Devices affected: Select devices manufactured in 2012 and earlier, including Sony TVs & Blu-ray Discs, Panasonic TVs & Blu-ray Discs, and devices running Google TV."
- de kunne lige så godt nævne samtlige 'devices affected' - for der står ingen ting om Samsung eller LG m.f. - og du siger at du vil miste Youtube allerede i marts...
									  06 feb 2015, 14:49

Hvorfor nu det?
Gør Google det fordi de nu vil til at tage penge for det på et senere tidspunkt eller...går de med tanker om at lancere et Google Tv?

Gør Google det fordi de nu vil til at tage penge for det på et senere tidspunkt eller...går de med tanker om at lancere et Google Tv?
									  06 feb 2015, 16:54

no idea om Google begynder at bevæge sig i samme retning som Apple eller hvad de har gang i men...- gad vide hvad mit fjernsyn (VT30) mangler/ikke har/ikke kan i forhold til (f.eks.) samtlige low-end og midt-imellem tv-modeller 2013 og 2014...
det kan ikke passe at (f.eks.) VT30 ikke kan klare den Youtube update...- og det kan ikke passe at det har noget med 'det er fordi det er en 2012 model' at gøre...jeg aner ikke hvad de har gang i men denne forklaring giver ingen mening (ikke mig)...
min BD-player og mit tv er begge fra 'no more Youtube efter d.20.april' - så snart bliver jeg nødt til at tænde for Xbox blot for at kunne se Youtube...- unødvendigt og mega irriterende...

det kan ikke passe at (f.eks.) VT30 ikke kan klare den Youtube update...- og det kan ikke passe at det har noget med 'det er fordi det er en 2012 model' at gøre...jeg aner ikke hvad de har gang i men denne forklaring giver ingen mening (ikke mig)...
min BD-player og mit tv er begge fra 'no more Youtube efter d.20.april' - så snart bliver jeg nødt til at tænde for Xbox blot for at kunne se Youtube...- unødvendigt og mega irriterende...
									  07 feb 2015, 00:04

Det har nok noget at gøre med de skifter til kun at bruge HTML5 til klippene. Så de flash Apps man har brugt indtil nu kan ikke understøttes længere. Der er mange fordele i komprimering og hurtigere load tider ved skiftet. Man kunne forestille sig det ikke er rentabelt at opbevare hele videoarkivet i det gamle format for de forholds få brugere der er på smart tv Apps sammenlignet med det antal computere, tablets og smart phones der bruger det. Så hvis ens browser i fjernsynet kan vise HTML 5 kan man bare tilgå YouTube.com i den.

07 feb 2015, 11:40

men det er stadigvæk en mærkelig 'forklaring' - for jeg er så godt som et 100 på at der findes mange 2013/14 modeller som ikke kan klare denne update...- men de holder fast i 2012 og før

07 feb 2015, 13:43

nok ja...
jeg bruger kabler (net-forbindelse) - og har ingen planer om at lave om på det...så jeg tror ikke at det er en løsning...

jeg bruger kabler (net-forbindelse) - og har ingen planer om at lave om på det...så jeg tror ikke at det er en løsning...
									  07 feb 2015, 14:16

Ja eftersom det nye format kræver færre ressourcer tror jeg også man kunne lave nye Apps til "gamle" fjernsyn. Men smart tv har bare aldrig været så smart før der begynder at komme en platform hvor Apps kan genbruges på tværs af mærker. Som f. Eks med Android tv nu.
Hvis man vil bruge kabler må man nok investere i en Apple tv, Nexus player, eller en af de bokse der stadig vil virke.

Hvis man vil bruge kabler må man nok investere i en Apple tv, Nexus player, eller en af de bokse der stadig vil virke.
									  07 feb 2015, 14:42

jeg har min Xbox så jeg kan bare tænde for den - men selve det og selve tanken om at: 'så skal der igen bruges penge på noget nyt' (Chromcast eller U name it - selv om at de koster 'peanuts' men hej! - det er blot endnu mere irriterende...- for nu begynder Google at lege 'det er næsten gratis dog NØDVENDIGT')

08 apr 2015, 13:48

jeg tror (efterhånden) at det har noget at gøre med de reklamer som man ikke kan slippe af med når man ser Youtube - for dem ser man ikke når man (jeg) ser Youtube på sit (mit) tv...
synes stadigvæk at det er mega nederen (ser kun Youtube på mit tv - og faktisk ret meget...)

synes stadigvæk at det er mega nederen (ser kun Youtube på mit tv - og faktisk ret meget...)
					Opret konto

For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
					Log ind på din konto