Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af capi
Jeg har et Sony 805 50 tommer.

Købt i Bilka 2 måneder gammelt .

Nu er der selvfølgelig kommet en pixelfejl:-(

Nogen som ved om det kan byttes?:-)
Af Remmerboy
Du kan prøve, men afhængig om den pågældende model har en 100% pixel garanti fra producentens side og hvad slags pixelfejl du har, så er chancerne småt med ombytning.
Hvad slags og hvor mange pixelfejl har du?
Af ThomasHO
capi skrev:Jeg har et Sony 805 50 tommer.

Købt i Bilka 2 måneder gammelt .

Nu er der selvfølgelig kommet en pixelfejl:-(

Nogen som ved om det kan byttes?:-)
Ring og spørg dem ;)

Jeg tænker at det burde være dækket af garantien.
Af kim4220
Ved en pixelfejl nej, den tager de ikke retur/rep men har du undersøgt din forsikring nogle forsikringer dækker pixel fejl især forsikringer købt i butikker.

Men du er sikker på det kun er er 1 fejl? Der skal så vidt jeg husker være over 9 for at forbrugerstyrelsen antager det er en reklamation.
Af kim4220
var lige væk da de to andre svar kom ind :)

Sony har ingen anden pixelfejl politik end iso standarden som forbrugerstyrelsen læner sig op af....

Vi har ikke garanti i Danmark, kun reklamation(6 mdr formodningsret og 1,5 år reklamation)
Af kim4220
Har kun kunnet finde det på Prosonic(eget mærke), ellers intet på hjemmeside....ville også være lidt farligt da det forekommer tit på mobiler, og mindre tit på pc, lidt mere tit på større TV.
Af dk9000
capi skrev:Syntes bare jeg har læst et eller andet sted, at Bilka har 100% pixelsgaranti.

Men nu må vi se :-)

Det var for cirka et par uger siden, men det var KUN hvis det var købt indenfor den uge som de angav :) tror de har fjernet det igen desværre. har hvertfald ikke kunne læse det nogensteder siden :)