Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Baran
Hej alle. Tiden er kommet til at vores gamle 32" Samsung skal skiftes ud. Har set mig rigtig lun på at anskaffe mig et Smart-tv efter at have set kammeratens (LG 65UB950V).

Har i dag været ude og se på lidt skærme, men jeg er ærlig talt i tvivl. Makkeren bag disken var ikke til megen hjælp, så nu prøver jeg her istedet. Personligt ved jeg ikke meget om det, men har dannet mig lidt indtryk, som jeg håber i kan give feedback på/skyde ned.

Det ene vi så på var Samsung UE55HU7105. Skærmen er buet, hvilket jeg hverken kunne udpege fordele eller ulemper ved, men damen var selvfølgelig betaget af det. Flot billede og ok fornuftig pris.

Det andet jeg har i kikkerten er LG's 55UB820V, som jeg må indrømme at jeg hælder til. Kan fås til 7000 kr lige nu.

Men hvad er det fornuftige? Et af disse to, eller noget helt andet? Er ude efter et 55" til max 8000 kr. Det skal bruges primært til at se film og sport/spilles Xbox One (Fifa osv) på. 3D er underordnet.

Der kommer nok til at gå en rum tid inden jeg skal ud og have noget nyt, så vil gerne være sikker på at jeg køber det noget nær optimale jeg kan for pengene.

Håber i kan/vil give nogle råd :)

Mvh

Baran
Senest rettet af Baran 22 mar 2015, 18:27, rettet i alt 1 gang.
Hej og velkommen til. Har du brugt forummets søgefunktion? Der er utallige tråde om køb af tv, også dem du har i kikkerten....... ;)