Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Jeg har lige set den officielle prisliste fra LG og priserne bliver højere end hvad der blev meldt ud i januar. Priserne som Lydogbillede ser ud til at blive dem som de går ud med. Om det har noget med den stærke dollar at gøre, ved jeg ikke, men de norske og svenske er også steget.

Til gengæld kommer der en billigere UHD OLED model, som vi endnu ikke har hørt om, der lander ret tæt på de 30.000 (vejledende).
Det var netop den melding jeg frygtede. Jeg tvivler på at der kommer et kæmpe prisdrop på OLED skærme, før end er kommer en alternativ producent!

Det bliver spændende at se den billige version, hvad den har at byde på.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Ja lidt ærgerligt. Hvis det er nogen trøst, så kan jeg dog se, at den nuværende 55" 55EC930V står 3-4 tusind højere på den officielle prisliste end den sælges til lige nu. Og den var jo nede yderligere 4 tusind for et par måneder siden.

Mht. en billige model, så kan jeg forstå, at den først kommer i 2. halvdel af 2015. Det er stadig lidt usikkert om den lanceres i Norden, for den bruger vist sidste års chip til webOS-delen, men jeg skal nok lige opdatere når jeg hører noget konkret :)