Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej Alle,

Vi er flyttet og nu syntes jeg pludseligt at mit ellers perfekte 46" Sony tv, er blevet for småt i stuen.

Jeg har derfor reserveret et Sony 55W955B i elgiganten, men efter at have læst på nettet er jeg sgu blevet i tvivl om det er et dårligt skifte.

Jeg får større skærm, men får jeg dårligere oplevelse?

Jeg har altid været glad for Sony, da de opdaterer deres TV jævnligt, hvor jeg med de forskellige SamsungTV jeg har haft, har haft ekstrem dårlige oplevelser med at så snart det var pakket ud af kassen, så er de ikke lbevet opdateret mere, køb et nyt istedet.

Hvis Sony 55W955B ikke er et godt køb for mig er der så andre modeller i 55 tommer jeg bør se på.

Mine krav er:

Pris: maks 8000 (55W955B skal jeg give 6999,- for)

3D: Fuldstændigt ligemeget, hverken konen eller jeg kan se det.

SmartTV apps: Altså vi bruger DR TV, Netflix og youtube (til datteren), men hey, det kan løses på andre måder

Skærm: 55" og ikke curved. Billedet skal bare været godt.

Hastigheden på at klikke rundt må også gerne være god.

NB: Ikke Samsung, jeg har simpelthen ikke fidus til dem. At de sælger et TV og så ikke opdatere dem, men istedet laver en ny model, det bliver jeg skuffet over ;-)

Håber nogen har gode ideer/råd, da det andet kun er reserveret til og med i morgen.

Mvh
Martin
mprs skrev:Hvis Sony 55W955B ikke er et godt køb for mig er der så andre modeller i 55 tommer jeg bør se på.
Samme som altid:

● Sony W805/W828
● Panasonic AS640

Brug søgefunktionen, og du vil finde en masse tråde magen til din ;)