Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Jeekitup
Jeg står skal købe fjernsyn til soveværelset. Men jeg er fuldstændig på bar bund med hvad jeg skal gå efter.
Mine krav er WiFi, smart TV og minimum 32". Det skal kunne bruge netflix, da min kæreste er flittig bruger af netflix. Så er det så meget nemmere at hun kan sidde der når der er kammerater på besøg.
Jeg havde håbet på at kunne nøjes med omkring 2500,- +\- lidt. Men rækker det ikke for et tilfredsstillende TV. Så må jeg smide lidt mere efter det..

Håber i vil hjælpe en forvirret fyr. ;)
Af Jeekitup
Den skal op på væggen at hænge.
Håbede lidt på jeg kunne blive helt fri for en boks eller lign uden ekstra fjernbetjening til. :)

Den Toshiba var da hvertfaid en mulighed. Hvordan er menuen i deres smart tv. Kører det godt nok?
Af PeterD
PAS PÅ.

Mit bedste råd vil være at gå til autoriseret Sony eller Panasonic forhandler og få ham til at bestilte et ordentligt 32" hjem...

Men du slipper for at gå i Expert, Fona og Elgiganten hvor de har parallelimporterede skærme som har et elendigt billede, dårlig søgning på kabeltv kanaler!!! og endnu mere rædsomt menusystem og hvis du er heldig kan det sket ikke finde bestemte digitale kanaler, feks. RTL HD og lignende....

Køber du hos en autoriseret forhandler bør han hænge på den, hvis det ikke kan finde nogle kanaler..

Under alle omstændigheder. PAS PÅ!!

Dette ligger på 2900 kr for et 39" og der står det har DVB-C tuner, men om den kan finde ALLE de kanaler i abonnerer på er så spørgsmålet..

http://www.cinemagic.dk/shop/panasonic- ... 1228p.html

Pas på parallelimport.