@supergris
Tillader mig lige at citere mig selv angående spildelen.
Nu ved jeg ikke lige hvordan gamemode er på W8. Men normalt når man spiller slås alle billede behandlinger fra for at få lavere input lag, i så fald betyder det ikke noget, men er ikke 100% her.
Og det er muligt mange anbefaler bare at slå det fra generelt, men efter min bedste overbevisning så er de fleste LCD tv simpelthen ikke i stand til at producere et ordenligt billede ved hurtige bevægelser uden.
Men det er sikkert forskelligt hvad folk er til her, men hvis man kommer fra Plasma så ser det hele meget sløret ud i en fodbold kamp hvis ikke tvet har en god motion engine. At det så er muligt den ikke bidrager til det store på W8 kan da godt være, har ikke været hands on med den her model, men efter hvad jeg kan læse på avforums eks, så bliver w828/9 i højere grad anbefalet til sport. Nogen rapportere også om bedre sort niveau kontra w805, her har jeg dog mine tvivl.
Det er dog altid lidt spøjst når der bliver udgivet 3 forskellige udgaver af hvad der burde være samme tv.
Har i øvrigt slet ikke set på priserne, men hvis alt er nogenlunde ens prissat, så ser jeg ingen grund til ikke at gå med w828.
Kunne personligt godt have tænkt mig at se en test på w805 vs w828 til eks fodbold, om der er en reel forskel eller hvordan.