Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af [email protected]
Hjælp !
Jeg leder efter et alterntiv til mit nuværende Yousee ?
Det tyder på at det biver boxertv ??
Jeg kiggede på Trutpilot og det lykkedes mig IKKE at finde en eneste positiv anmedelse :-(
Kunne det "måske" tænkes at , der herinde er et par tilfredse Boxer - kunder ?
Please lad mig høre inden jeg "måske" begår n fejl...
Brugeravatar
Af hans123
Boxer er ganske udemærket.

Men det kræver fornuftigte modtageforhold.

Alt efter hvor langt du bor fra en sender.

Antenne, kabler skal være i orden. Er det ikke det er risikoen for fejl i billedet stor.

Og når man modtager via antenne kan andre ting også forstyre billedet lige som i gamle dage ;-)
Af alfa33
Jeg skiftede fra en stor pakke ved Waoo til en mindre pakke ved Boxer. Er super tilfreds. Ingen problemer overhovedet. Haft boxer godt 2 måneder.
Af [email protected]
alfa33 skrev:Jeg skiftede fra en stor pakke ved Waoo til en mindre pakke ved Boxer. Er super tilfreds. Ingen problemer overhovedet. Haft boxer godt 2 måneder.
Ifgl. Boxer bor jeg ca. 5 km. fra deres sender (antenne) Jeg har tænkt mig at købe en Sagemcom box og håber at den er nogenlunde lige så brugervenlig som min yousee box ?
Af [email protected]
Til min undren er der lutter negative anmeldser om Boxer på Trustpilot , bemærkede da at de alle er af ældre dato og har fundet ud af at Boxer ikke længere samarbejder med Trustpilot , derfor er der ingen af nyere dato :-)
Af Grandahl
Jeg har haft boxer i 5 år nu.. Det kører rigtig fint, ingen problemer. Go service osse har jeg haft.