Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Stein
En kammerat og jeg har set os varme på et Sony KD65X8505 .
Men nu er det totalt udsolgt i hele EU.
Og der er 1 mdr ventetid på det og samtidig siger forhandleren at der kommer en afløser om ca samme tid , ved dog intet om den .
Er der noget tilsvarende i LG eller Panasonic ???

Stein
Af Stein
Vi vil have 4K , jeg vil ikke skifte mit 55HX923 ud med et som ikke er 4K .
Vil ikke have 9 modellen , da den har de ækle højtalere på siden .
Og kan se at Panasonic AX800 koster næsten det samme .
Men deres info er ikke så fyldesgørende , kan ikke se om den har VESA , til at hænge det op.
LG er endnu ringere , deres side , er jo umuligt at se hvilken der er deres sidste nye model.

Stein
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
AX800 har fået en del ros og er faldet utrolig meget i pris. Vi fik den dog aldrig ind til test her på siden, så jeg har ikke så mange specifikke kommentarer. Imellem den og X85 fra Sony er der dog mange som peger på Panasonic'en som deres foretrukne.

LG's nye modeller kommer også her i foråret. Det gælder som sådan for alle producenterne. Dem der hedder UBxxx på LG's side er alle 2014-modeller-
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Jo det vil være den direkte efterfølger :) Noget af det nye er jo Android TV direkte i skærmene.

Sony's system kan "afkodes" ved at kigge på sidste bogstav i modelnavnet. A = 2013, B = 2014 og C = 2015
Af Stein
Har nu bestilt KD-65X8505C .
Har så et andet spørgsmål : Kan jeg bruge et trådløst tastatur , så som Logitech K400 eller K480 på det ???

Stein