Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af sonsora
Hej folkens.

Jeg har lige været ude i Expert Ballerup og købe et nyt tv.

De skilter med ophørsudsalg, og gav mig da også 40% rabat.

Det købte tv er modellen: Sony W685A i 50". Som jeg forstår det er det en 2013 model, og er derfor nu blevet i tvivl om prisen jeg har givet er alt for høj, nemlig 5.400kr, nedsat fra 8.999kr ifølge skiltet i butikken.

Kan i fortælle mig om jeg bør returnere tv'et, eller om jeg alligevel har gjort en ordentlig handel?

Med venlig hilsen
Jesper
Af Non-Desperado
Men kan man returnere, når det er en fysisk handel og det samtidig er et ophørsudsalg?
Af sonsora
Jeg står desværre selv og tænker det samme. Men deres hjemmesider skriver 30 dages returret, og jeg blev ikke informeret om at der ikke var returret. Så det vil jeg stå fast på når jeg i morgen tager til butikken igen.
Brugeravatar
Af edinger
HDTVtest gav i sin tid W6 udmærkelsen 'Highly Recommended' og gav samtidig skærmen fine ord med på vejen. Samme udmærkelse fik både W6 og step-up modellen W8 fra 2014.

Men med tanke på, at W8 -- samt i øvrigt også Panasonic 55AS640 -- fås til nogenlunde samme pris, kan du vist med god ret føle dig lidt tørret.
Af erazmuz
Du er ikke blevet snydt af Expert, du har bare ikke gjort dit hjemmerbejde godt nok. Du har formentlig slet ikke gjort noget hjemmearbejde, men har ladet dig forblinde af en høj før-pris, og en høj prisnedsættelse.
Men ja, hvis du kan returnere TV'et, ville et 50" W805b til 4999,- kr. i Bilka, nok være et bedre køb.
Brugeravatar
Af edinger
erazmuz skrev:Du er ikke blevet snydt af Expert, du har bare ikke gjort dit hjemmerbejde godt nok. Du har formentlig slet ikke gjort noget hjemmearbejde, men har ladet dig forblinde af en høj før-pris, og en høj prisnedsættelse.
Det er jeg sådan set enig i.
Af sonsora
Det er jeg også selv helt enig i. Men derfor er jeg stadig røvirriteret for at sige det mildt
Af sonsora
Jeg har været hos Expert nu. De tog tv'et retur, og tilbød i øvrigt 10% ekstra af prisen.

Jeg er en glad mand nu :)

Jeg kan se at Pricerunner nu siger 5.500 kr for w805b, men det falder vel igen?

Og er der i øvrigt andre gode alternativer i 4.000-5.000kr klassen?
Af jng
sonsora skrev:Jeg har været hos Expert nu. De tog tv'et retur, og tilbød i øvrigt 10% ekstra af prisen.

Jeg er en glad mand nu :)

Jeg kan se at Pricerunner nu siger 5.500 kr for w805b, men det falder vel igen?

Og er der i øvrigt andre gode alternativer i 4.000-5.000kr klassen?
Den 27. feb 2015 skrev du Forpulede Expert.
Mener du stadig det?
Brugeravatar
Af edinger
sonsora skrev:Er der i øvrigt andre gode alternativer i 4.000-5.000kr klassen?
De førnævnte.

Og så selvfølgelig Samsungs 6-serie. Herunder i særdeleshed fra H64XX og op efter.
edinger skrev:HDTVtest gav i sin tid W6 udmærkelsen 'Highly Recommended' og gav samtidig skærmen fine ord med på vejen. Samme udmærkelse fik både W6 og step-up modellen W8 fra 2014.

Men med tanke på, at W8 -- samt i øvrigt også Panasonic 55AS640 -- fås til nogenlunde samme pris, kan du vist med god ret føle dig lidt tørret.
Af sonsora
Fint tak.

Jeg var en bitter mand i går, de er knap så forpulede i dag ;)