Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Godt Køb?

Ja
Ingen stemmer
0%
Nej
1
33%
Kun UHD i den str.
2
67%
Af Martincb
Jeg endte med at købe. Så håber på det bedste.
Af Martincb
Er meget tilfreds med mit produkt. Utrolig god billedkvalitet, samt fremragende 3D. Sorte farver er rigtig gode også og oplever ingen clouding.

Man mærker også tydeligt quadcore når man bruger smart funktionalitet.

Et rigtig godt køb!

Mvh. Martin
Hej Martin

OK, super at høre at du er tilfreds.

Jeg er meget i tvivl om opløsningen er OK på et så stort TV - vi taler jo et kæmpe 75 tommers - jeg har netop købt et 65 tommers KDL-65W955BAE - og da jeg satte det op i går, så blev jeg slemt skuffet, da jeg synes det slet ikke var skarpt nok.

Min konklusion blev, at når man kom op i den størrelse så er skarpheden ikke så god som et 55 tommers ?

Hmm, jeg synes det er super svært at vælge - jeg er tændt på et 65 tommer eller måske 75 tommer, det kan stuen godt bære - men vil gerne have at det er skarpt.

Bør man vente på 4 K ?

vh Thomas
Spændende køb!

Det er netop skarpheden i billedet, eller mangel på samme når vi taler den størrelse, man kan blive usikker på..

Dog er UHD skærme stadig væsentligt dyrere..
Hej Martin.
Jeg "faldt" lige over dit indlæg om 75"eren og ville lige høre,
om du stadig er tilfreds, eller om der har indsneget sig nogle svagheder i de 3 måneder, der er gået siden købet?
I hvilken afstand ser du på tv'et?
Har du prøvet den af Samsung nævnte strømbesparelses tilstand, der skulle resultere i et strømforbrug på 53 watt?
Jeg har i øjeblikket et glimrende 47" tv, men jeg vil gerne have et betydelig større, men et UHD 78" koster i nærheden af 90000kr, og det er "en anelse" for dyrt.