Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Jeg bestilte i tirsdags et Toshiba C3000P og modtog spændt pakken i torsdags. Men de har ikke sendt mig et C3000P men derimod et C3000PG. Hvad er forskellen på de to?

Jeg er skiftet fra et dårligt biledrørsfjernsyn, så jeg synes faktisk kvaliteten af billedet er, som jeg forventede. Men jeg har jo heller ikke nogen reference.

Så spørgsmålet er, om et C3000P er bedre end et C3000PG? Det er jo sådan et, jeg har købt og betalt.

Jeg har ikke kunnet finde oplysninger om C3000PG på Toshibas hjemmeside, og de oplysninger, der er på forskellige hjemmesider, giver ikke noget klart billede af forskellen på de to fjernsyn. Jeg håber, nogle af jer kan kaste lys over sagen.
Af palle prop
#1, tak for det. Det lader til, at der ikke er nogen forskel på de to fjernsyn. :)
Dear,

thank you for requesting information from your TOSHIBA costumer hotline.

There is no technical difference between the models LCD-TV 37C3001P and 37C3001PG. The letter G is just for logistic matters. So be assured, that you got the correct model.

We thank you for having decided on a product of TOSHIBA and wish you a nice day.

Kind regards,

Dietmar Fuchs
TOSHIBA HOTLINE TEAM