Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af RonnyB
Hejsa
Er lige blevet gift =), og konen og mig er blevet enige om at bruge lidt gavepenge, på et ny tv.
Vi har ikke den store forstand på diverse tv, og har derfor brug for lidt hjælp.
Den skal helst være 55" eller større og med 3D.
Vi vil bruge omkring 8000 kr. må selvfølgelig gerne være billigere hvis det kan svarer sig.
Jeg bruger xmbc/kodi, så hvis den har nogle netværks muligheder eller en form for mirroring, vil det også være super.(Har dog en chromecast, så det er ikke super vigtigt)
Kan selvfølgelig godt være jeg skal gå på kompromis med noget i forhold til mig budget.

Er der nogle der kan hjælpe med nogle muligheder ?

Mvh Ronny
Af RonnyB
Tager i ElGiganten og bilka i morgen og tager et kig.
Slet ingen der har et godt bud ?
Af gdane81
Hvorfor ikke tage et kig på sony og Panasonic de har begge to testvindere i din prisklasse. Sony 800 serien og pans as 640 er begge to rigtige gode bud på et godt tv. Philips ville jeg personligt ikke vælge, da de ikke lever op til hvad de koster.
Af Zyde
Pas på med at stole for meget råd fra sælgerne i Elgiganten. Brug i stedet noget tid på at læse tests. Philips ser ud til at have en del problemer med deres software. Hvor stor betydning det reelt har kommer nok an på, hvilke og hvor mange funktioner man bruger.