Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af edinger
Nicolajsen skrev:Øh... Hvad mener I...???
"If it looks like a duck, swims like a duck, and quacks like a duck, then it's probably a duck" ;)
Af Grandahl
Jeg tvivler stærkt på at Bilka begynder at sælge et andet tv end de foregiver. Det har de ihvertfald aldrig været kendt for før. Muligheden for at de har lavet en fejl er altid til stede. Det vil den være alle steder
Af Nicolajsen
Hmm. Er der nogen herinde der har set skærmen i virkeligheden? Kan ikke forstå hvis Samsung laver sådan en kedelig plastik kant/ramme på en fladskærm i den kaliber...
Af troopa85
Nicolajsen skrev:Hmm. Er der nogen herinde der har set skærmen i virkeligheden? Kan ikke forstå hvis Samsung laver sådan en kedelig plastik kant/ramme på en fladskærm i den kaliber...

Snakker du stadigt om foden, eller mener du rammen på TVet???

Foden på H7005 er af plastik, ligesom den er for stort set alle andre modeller i den prisklasse. Du skal op i HU7505 for at få en aluminiums fod.
Af Nicolajsen
Jeg mener selve rammen på fjernsynet. Hvis du ser linket til Elgiganten, så kan du næsten ikk se rammen, det ku man på den i Bilka. Mht. Foden - den lignede overhovedet ikk de. På elgigantens hjemmeside. Den var sort og flad, forstå mig ret. Kan det være fordi Bilkas udgave er ue46h7005 og elgigantens er ue46h7005xxe???
Af Nicolajsen
Hej folkens. Var lige i Elgiganten og kigge på Samsung ue46h7005xxe. Har ikke fået penge fra forsikringen endnu, så kunne ikke købe det. De havde ovenikøbet glemt at fjerne skiltet med den gamle pris, så ku ha sparet 700 kr - ØV!
Sælgeren derinde anbefalet mig at købe et Panasonic a650 47 tommer. Prøvede at finde den på Pricerunner
http://m.pricerunner.dk/pl/2-2970383/TV ... ign-Priser
Synes det virker vildt at den svinger så meget i pris. Den kostede 7999 hos Elgiganten. Er den bedre end Samsung fjernsynet?? Kan se jeg også kan få den i 42 tommer på nettet
Af Nicolajsen
Jeg ville egentlig helst have haft et 42 tommer. Havde et 47 tommer Philips og synes det var lidt voldsomt. Sidder ca 3 meter fra skærmen. Men er i tvivl om det var ambilight lyset der gjorde en kulret i hovedet... Jeg har aldrig haft Panasonic, så aner ikke om jeg skal tage Samsung eller Panasonic :S vil helst ikke over 47 tommer
Af Grandahl
AS 650 er helt sikkert et trin ned af stigen ift. H7005. Både på billedfronten, smart tv, og de forskellige features der er indbygget i skærmen.

Jeg ville klart vælge H7005 hvis det står mellem de to