Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Zyde
Jeg har læst masser af tests, og jeg er opmærksom på AS640. Faktisk købte jeg et af dem i 48" til mine forældre for et par uger siden. Ingen tvivl om at det er et godt TV til pengene, men det er Sony W8 også og prisen er nærmest identisk. 7000kr er bare mange penge, når jeg læser at x8505 har kostet 8000kr og AX630 kan hentes hjem fra udlandet til 9000kr.

Tilbudsavisen fra Elgiganten var en skuffelse i denne uge. 10000kr for 830v - det er dyrere end 850v.
Af ThomasHO
Zyde skrev:Jeg har læst masser af tests, og jeg er opmærksom på AS640. Faktisk købte jeg et af dem i 48" til mine forældre for et par uger siden. Ingen tvivl om at det er et godt TV til pengene, men det er Sony W8 også og prisen er nærmest identisk. 7000kr er bare mange penge, når jeg læser at x8505 har kostet 8000kr og AX630 kan hentes hjem fra udlandet til 9000kr.

Tilbudsavisen fra Elgiganten var en skuffelse i denne uge. 10000kr for 830v - det er dyrere end 850v.
Lige denne uge er prisen på 50" W805 på 5.5k i elgiganten, hvor as640 ligger på 4.5k. Vil nu alligevel mene at 1000kr er en vis forskel, også når vi i forvejen er lidt nede i prislejet. Men der skulle nok slås til i januar da der var mange tilbud, nu falder de nok først i pris, når de nye modeller kommer ud.
Af Zyde
Lige denne uge er prisen på 50" W805 på 5.5k i elgiganten, hvor as640 ligger på 4.5k. Vil nu alligevel mene at 1000kr er en vis forskel, også når vi i forvejen er lidt nede i prislejet. Men der skulle nok slås til i januar da der var mange tilbud, nu falder de nok først i pris, når de nye modeller kommer ud.
Det er på 55" modellen, at der nærmest ikke er forskel. Men jeg er enig i, at tilbuddene var bedre i januar. Det er sikkert en balancegang mellem ikke at have for mange af de gamle modeller, når de nye kommer og stadig have noget at sælge indtil da.

Er der nogen, der har erfaringer med at kontakte forhandlerne og få en bedre pris?
Af Zyde
Jeg skal op i 55", så ingen af dem kan desværre bruges. Men der er helt sikkert god value i begge tilbud.
Af Grandahl
BrianH skrev:http://www.proshop.dk/Kbh/aabningsfest.htm

55" til ingen penge...

**** mand.. Det er det der jeg kalder kø tilbud, ej hvor er jeg ærgelig over at jeg bor 500 km væk.

Sikke mange super tilbud på en gang. Der må komme en pæn kø der formoder jeg :)
Af Zyde
Jeg har set det - og overvejet det. Jeg tænker dog, at man nærmest skal komme aftenen før for at få det Panasonic tv.
Af Wolfgang
Jeg hoppede på "Samsung er jo bedst" bølgen, da jeg skulle have TV sidst.
Det er der kommet en lang tråd ud af her på siden.
(http://www.flatpanels.dk/flatforum/view ... =2&t=32074)

Skal aldrig i mit liv røre det mærke mere. Jeg har givet Samsung så mange chancer, ikke kun med TV, men også med mobiltelefoner og andre IT dimser. Enten er det født med fejl, enten kommer der fejl eller også er produktet blot noget skrammel.

Jeg har nu et 55" H7005 som da har et super billedet, men efter 3 måneder gik det i sort og en tekniker måtte skifte en printplade i det før det virkede igen... Jeg frygter det værste når de to års reklamationsret er udløbet.

LCD teknologien er generelt noget møg med alle de mærkværdigheder som banding, clouding mm.

Glæder mig til OLED kommer over sine børnesygdomme, og håber mit nuværende TV lige kan holde så længe.